Shooting for TV soon.

Shooting for a TV show soon. This is how you do the colours in my hair!


Kommentarer
Postat av: Wilda

Du är bäst! Längtar som en tok tills imorn! <3

2013-03-26 @ 16:23:56
URL: http://www.yohiofanz.blogg.se
Postat av: YOHIO Sweden

Längtar tills imorgon! <3

2013-03-26 @ 16:47:06
URL: http://yohiosweden.webblogg.se/
Postat av: Yohioloooover

Kiss, Kiss! <3Haha, du är ju för söt!

OCH JAG LÄNGTAR SOM F*N TILL I MORGON!! <33

2013-03-26 @ 19:14:13
Postat av: Nea

klockrent slut! Ni har så gulliga skratt, haha..Och du är ju allt för go'! :)

2013-03-26 @ 19:31:19
Postat av: Jomiis

hehe :) vill komma på fredag men får inte för det är så långt borta :´(

2013-03-26 @ 20:04:14
Postat av: yohio ÄGER!!!<3

Videon....sååå sööött<3 Längtar tills imorgon och lördag!!!

2013-03-26 @ 22:45:03
Postat av: Gubb-Robert

Jag tycker det var rätt att nobba KISS för YOHIO kan bygga upp en egen kult med honom själv. Det är just vad KISS är. En kult byggd av massor av stora pappersaffischer och en serietidning (vet ej om den översattes någon gång till svenska?) under 1970- och 1980-talet. Fyra unga jämlika män (på 1970-talet) som lever hårdrocken. Idag är det kult och kulten ska pågå i evighet. När nuvarande bandmedlemmar är för gamla ska nya medlemmar KISS-sminkas. Det var nära att så skedde någon gång på 1990-talet, men så länge Rolling Stones finns så ger ingen originalmedlem i KISS upp. Dessa män kan inget annat än att vara KISS-medlemmar. Om nu DN länken (Kultur 27/3) klistar så i slutet av artikeln så uttalar sig skivfolk att de vet inget... Besvikelsen lyser igenom över uteblivna pengar om YOHIO sagt Ja till att vara förband till KIZZ. Men YOHIO bygger en egen kult med idag mycket unga människor, inte vill dessa unga vara på en KIZZ-konsert med en massa gubbs. Till KIZZ försvar är att barn och barnbarn tas med av första generationen KIZZ-fans, de från 1970-talet, till KIZZ spelningar.

Postat av: Miranda

Jag älskar dig Yohio, Du är bara för söt ♥

2013-03-27 @ 14:37:57
Postat av: PixiBelle

Vilket TV program?

2013-03-27 @ 14:38:16
URL: http://pixibellesfinafoton.blogg.se
Postat av: Rose-Marie

Hej Yohio

måste bara säga att skivan är skit bra gillar dina låtar. synd att jag missar dig i gävle, hade velat fått den signerad :)
men hoppas att kunna gå på någon av dina konserter siktar in på sista i stockholm..

kram på dig och lycka till med skivsigneringen

2013-03-27 @ 15:14:22
Postat av: Gry

Haha! Nu skrattar jag på riktigt. Jag sa faktiskt till min syrra för en stund sen, ironiskt alltså, att du använder pennor för att göra färg topparna. Jag menade det inte men jag hade tydligen rätt.;)

Du är iaf den coolaste och bästa artist jag känner! Älskar dig!<3

2013-03-27 @ 17:02:24
Postat av: My

Hej :) vad heter Dom pennorna älskar dig yohio <3

2013-03-27 @ 20:34:09
URL: http://Www.myamigo.bliogg%20.no
Postat av: Malin

Sprang verkligen in på rocks på birsta idag o köpte Breaking the Border!
fick oxå en snygg poster på dig i din Heartbreak Hotel outfit på köpet, så nu sitter den på väggen hemma och jag har lyssnat på plattan sen 11 idag, o den blir bara bättre o bättre för varje gång jag lyssnar på den<3
älskar dig Yohio<3

2013-03-27 @ 21:35:06
Postat av: Gubb-Robert

Gratistidningen METRO, bilagan wkd. Sida 12. YOHIOs mål: Göra nästa generation smartare.Min kommentar:Just nu är scénen din, skriva på tjocka boken eller komponera låtar under turnén /spelningarna). Hon med Harry Potter-böckerna fick unga människoratt läsa. Harry Potter har fått mycket vuxenkritik,men det betyder inget mot att HarryPotter-figuren fick unga att läsa tjocka böcker. Författa nu! Förnu kan du ge ut allt i musik och litteratur, scenen är din i år (2013). "...USA som främsta syndabock." Många kommeratt ta illa vid sig då alla Heavy Metallband ändå en delav vår kulturella identitet. Alla fans måste försvara YOHIO, att han INTE ärvänster,en kulturmarxist. YOHIO HAR LYSSNAT PÅ VÄRDEKONSERVATIVA JAPANER ochinget annat. Små Krigare,har ni lämnat i ett inköpsförslag hos biblioteken nära er. Dags NU! nu när skiva när ute. Stockholmstadsbibliotekhar en hemsida för alla bibliotek såman måste skriva vilket bibliotekamn tycker skaköpa YOHIOs skiva.

2013-03-28 @ 07:24:37
URL: http://www.metro.se
Postat av: amelia

Jag älskar din ny skiva, break the border! Helt underbar! Kan inte sluta lyssna på den. Kram amelia

2013-03-28 @ 08:25:53
Postat av: C

Break the Border är jätte bra! Jag älskar den :)

2013-03-28 @ 11:30:48
Postat av: dawnofdreams

ser framemot dokumentären de ska visa på svt :)

Ditt nya album är helt suveränt ;)

ses på lördag ;)

2013-03-28 @ 12:05:00
URL: http://dawnofdreams.blogg.se/
Postat av: Rose-Marie

När ska de visa den då ? dokumentären?

2013-03-28 @ 12:09:12
Postat av: Cecilia

Är det för domkumentären på svt?
Vill bara säga att det är så kul att du har börjat uppdatera bloggen igen! Har gått och väntat och väntat. Men det är så roligt att få läsa och se vad du gör igen ^^
btw, nya albumet är superbra, men REACH the SKY tar ändå priset ^^

2013-03-28 @ 12:41:26
Postat av: Kaisa

Jag bara älskar dig! Du kommer vara den som gör rocken stor igen och för alla metal-fans så är det bäst! Fortsätt göra din underbara musik och fortsätt skaffa fans! Jag kommer gå i dina fotspår!!!!!!!
Love ya!

2013-03-28 @ 13:21:25
Postat av: Rose-Marie

vill igen bara önska dig en glad påsk.
älskar dig skiva den är helt underbar.

2013-03-28 @ 14:49:54
Postat av: Aisha

Aww, haha!
Kiss kiss. Alla skrattar*
Du: No, but yeah bye!.

2013-03-28 @ 18:27:34
URL: http://Aisha.blogg.se
Postat av: Stääääbeee|Yohio<3 c:

Kiss kiss XD ;*
MEN JAG GRÄT AV DITT ALBUM! C:

2013-03-28 @ 19:46:24
URL: http://StabilMsp.bloggplatsen.se
Postat av: Gubb-Robert

Då var det jag igen. Helst skulle jag vilja ha en blogg för YOHIO-följare över 18 år. Men den bloggen ska skötas av YOHIOs management. En privatblogg bryr sig ingen om. Sveriges Radio P3, idag skärtorsdagen den 28 mars 2013, klockan 17:05-17:59, radioprogrammet CARPE FUCKING DIEM, spola spelaren till 11:27. Ett ovanligt dumt ljud (satir) om YOHIO och KISS. -Varför skulle YOHIO hitta på något om de gamla mumierna i hårdrockgruppen KISS? Är det någon äldre person som önskat se sin ungdoms gamla idoler med den nu mest intressanta Glamrockartisten? Denne gjorde en förfrågan som togs på allvar och spreds som pressmeddelande? Sorgerligt. Jag själv tyckte att KISS spelade tråkig hårdrock. Jag lyssnade på RAINBOW, åren 1975-1984, därefter lyssnade jag på Twisted Sister, åren 1973-1987. Båda banden rekommenderas för er som vill ta del av den tiden. Då bör ni också söka pop-rocktidningen OKEJ. Orkar ni bara läsa en årgång så är år 1984 den bästa.

Postat av: yohio ÄGER!!!<3

Vi syns på lördag i Södertälje!Jag ska ha med mig två affischer,påsk ägg,ett brev till dig och två kameror...<3

2013-03-28 @ 22:33:12
Postat av: D.

Jag håller intemed dig robert...tycker privatbloggar är intressanta...det är ju kul att YOHIO själv skriver i sin blogg..man får veta om han tankar och vad han gör osv...

2013-03-29 @ 00:31:02
Postat av: dawnofdreams

Här är lite info om dokumentären...om jag inte missuppfattat så kommer den visas på svt play och svt webbtv.

"Dokumentärserien kommer att fokusera på Yohios uppväxt, hans vänner och relationen till sin pappa. Den består av åtta tiominuterslånga avsnitt och har premiär på SVT:s webb den 23 april."

http://www.svd.se/kultur/yohio-i-dokumentarserie_8038290.svd

2013-03-29 @ 00:36:47
URL: http://dawnofdreams.blogg.se/
Postat av: sofia<3

Jag älskaaaaaaar dig. Jag fattar inte hur dom som säger att du är konstig tänker. Du är bäst<3 <3

2013-03-29 @ 09:28:11
Postat av: Jennifer ett YOHIO FAAN!

Hej Yohio!

Ditt hår är så SNYGG! Ändra inte färgen :)
Jag har en fråga till dig.

1. Vad sa dina föräldrar till dig när du kom tvåa i melodifestivalen 2013?

2013-03-29 @ 12:09:28
URL: http://jennifervampire.blogg.se
Postat av: Kaffehörnan

Glad påsk

2013-03-29 @ 13:11:06
URL: http://www.kaffehornan.blogg.se
Postat av: sofia<3

jag kan inte sluta tänka på dig!!!! du är snyggast,bäst sötast m.m <3<3<3<3<3

2013-03-29 @ 17:19:54
Postat av: Yohioloooover

GLAD PÅSK älskling <3

2013-03-29 @ 17:32:11
URL: http://yohiolover.bloggplatsen.se
Postat av: Gubb-Robert

I ett radioprogram i natt till långfredagen sades det kort att den största åldersgruppen som följer YOHIO är 8-åringarna, flickorna. Det är inget nytt att fansen är häften så unga som sin idol, eller idoler. För The Beatles åren 1962-1964, innan de böjat med klassiska akustiska instrument i sin musik och var ett pojkband, så var den största gruppen Beatlesfans (85-90 procent var flickor) hälften så gamla som Beatlarna. Jag föreslår att en gång i månaden så spelar YOHIO in en ny live-inspelad låt, lägger ut den på youtbe.com, och bäddar in videofönstren i denna blogg. Skivbolagasnubbarna blir förfärade - gratis! Usch! Men åttaåriga tjejer har så lite pengar. Men av dessa 8-åringar ska byggas en fanskara som kommer att hänga med för alltid. Måste skriva att år 1961 när The Beatles spelade Rok´n roll så hade tuffa Liverpool-killar i övre tonåren skinnjackor med BEATLES påmålat på ryggen. Men så gjorde den nye managern Brian E. om The Beatles till ett pop-pojkband för flickor. Dessa killar hängde blixtsnabbt in sina skinnjackor i garderoben. Det tidga The Beatles illustreras med de fåtaliga filmer som finns på skrikande fans. Varför videofilmas inte YOHIOs spelningar i olika köpcentra? Kanske inte med närbilder på enskilda fans, men hela klungan YOHIO-fans samtidigt. Om flickorna skriker på så hörs knappt låten och videoklippen blir ingen konkurrent till skivförsäljningen.

2013-03-29 @ 19:25:29
Postat av: yohio ÄGER!!!<3

Måste hålla med Gubb-Robert där,om tjejer kommer skrika hela tiden så kommer man inte kunna höra låten.Såg videos från "30 minus grader" i Luleå för 2 dagar sedan och det var skit många tjejer som skrek:"YOHIOOOO!!" "AAAAAAAHHH!!JAG ÄLSKAR DIG!!!!"när du sjöng "Revolution" "Our Story" "Sky LiMiT" e.t.c.... Jag hoppas dem kommer sluta göra så för det är pinsamt... Huhhh^^ GLAD PÅSK ALLIHOPP OCH ÄVEN TILL DIG YOHiO!!!!!!<3333 KRAM~

2013-03-29 @ 21:15:58
URL: http://yohionovell.123minsida.se
Postat av: Moa 5 år

Hej Yohio! Jag heter Moa och är fem år. Jag tycker du är snygg och jag önskar att jag var du. Dina låtar är toppen. Bäst gillar jag Heartbreak hotel! Kram Moa 💞

2013-03-30 @ 08:14:01
Postat av: Alara

DU ÄR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SÖÖÖÖT!!!!!!!

2013-03-30 @ 21:27:02
Postat av: Alara

Hej Yohio. Jag heter Alara :) du kanse kommer ihåg mig jag hade fått autograf av dig på träjan, skivan och afischen som jag köpte av er. När du skrev din autograf på min tröja du kollade inte ens på mig men sen ståg jag kvar där för att du ska kolla på mig och du kollade på mig. du kollade så söt du kollde så konstig jag kan inte glömma den sekunden. Älskar dig Yohio jag. Exakt då du kollade på mig sådär knäppte jag kort på dig med min mobil. Jag har den som bakgrundsbild nu i mobilen :)
DU KANSE KOMMER IHÅG MIG HON MED LILA BLÅ KEPS I VALBO KÖPCENTRUM :)

Postat av: Anonym

Du är den underbaraste jag sett går verkligen inte beskriva hur underbar du är och du vågar vara den du vill vara och det har jag också börjat vara för du har hjälpt mig<3 TACK FÖR ATT DU FINNS! LOOOOOOOOOOOVE U!!ÄLSKAR DINA LÅTAR OCKSÅ DOM E SÅ SJUKT BRA O GULLIGA! kika gärna in min blogg!<3:-* vi ses i september my sweet <3hoppas jag får kram av dig och autografer kommer och ser dig i piteå kraaaaaaaam o pussssss från ida<3<3<3 :-* ...asså gud va underbar du är!!!<3:-*

2013-03-31 @ 18:35:49
Postat av: idalovesyohio

Det var jag som skrev de förra<3:-*

2013-03-31 @ 18:37:05
URL: http://idaaaasliv.blogg.se
Postat av: Louise Tikkanen

Min 6-årige son Christoffer har tjatat i flera dagar om att jag ska skriva till Yohio och berätta att han ÄLSKAR din musik. Högst upp på hans önskelista ligger din CD tätt följt av en resa till Legoland så jag får åka och köpa din skiva. / MVH Louise och Christoffer

2013-04-05 @ 11:45:50
Postat av: Anonym

Jag älskar dig YOHIO ! :) <3<3<3<3<3

2013-04-05 @ 12:11:25
Postat av: ermin

jagtiker att du är best

2013-04-09 @ 12:12:47
Postat av: Frida

Hej sötis synd kom inte ville väldigt gärna komma och se min snygging ( du ) puss puss.😘😘

2013-04-16 @ 16:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0