Musikvideo!

God kväll!

Just nu spelar jag in musikvideon till min nästa singel i Japan. Spelar dock in videon i Sverige. Det blir väldigt bra, snygga scener verkligen☆

Vi har spelat in sedan klockan ett på dagen, men vi har ungefär hälften kvar...
Så är det att vara artist. Ingen vila här inte, varken helger eller vardagskvällar.
Men det är för att ni ska få den underhållning ni vill ha. Det är väl ganska omtänksamt, eller vad tycker ni?
Jag gör allt för er, och ni ger mig så grymt mycket tillbaka! Så det är värt det, verkligen.
Även om man kan bli väldigt trött ibland så är det här ändå yrket jag har valt, och den som ger sig in i leken får leken tåla.
Sova kan man göra när man är död ;)
Älskar mitt arbete så jag överlever!

Nu ska jag fortsätta! Ha en fortsatt trevlig lördagkväll så ses vi på signeringsturnén.

Puss och kram gullungar♡


Kommentarer
Postat av: Linn

Du är grymt cool och det är starkt av dig att stå upp för din stil! Längtar verkligen tills ditt album kommer ut! Älskar din musik. Ses kanske på Torsdag ;) <3

2013-03-23 @ 21:36:09
Postat av: Ellen ^^

Oherregud! Snygganyggsnyggsnyggsnygg! Jag gilla verkligen din musik och stil ^^ Fråga: kan man bli kär på tv? Svar: JA! Det kan man! Jag dog när jag såg dig i första deltävlingen! Sen dess har jag sett ALLT som finns att se med dig och jag googlar dagligen på ditt namn och ser om det finns något nytt att läsa eller se. Du skulle sett min min när du kom tvåa? Fy fan vad surt! Men du har kommit mycket längre i artisteriet (det lät konstigt) än robin enligt mig! Jag gillar din inställning och jag hoppas verlkligen att det går bra för dig, eller ah, jag kommer att hänga med! vi syns i Växjö! jag hoppas på bild och autograf! Puss och kram heting! :*<3

2013-03-23 @ 21:49:04
Postat av: Hej

Du är så otroligt omtänksam sötis. Så sjukt fin är du, så duktig och din musik är underbar. Ser fram emot videon och ditt kommande album såhääär mycket, kärlek från moi.

2013-03-23 @ 21:53:04
Postat av: Susanna

Fantastiska du!! <3

2013-03-23 @ 22:13:09
Postat av: M ä r t h a . V

Hallå? ❤ :3 Du är inte omtänksam. Du är så himla mycket mer. Älskar dig, du är verkligen min största inspirationskälla. Genom dig får jag motivation. Jag blir glad & helt varm i kroppen när jag ser & hör dig. Jag får en sådan energi, och jag känner alltid att jag kan vara mig själv tack vare dig. ❤ Förr kändes det som om man liksom hade begränsningar. Att jag inte ens fick tänka tanken att matcha olika klädesplagg så att det slutligen skulle bli världens galnaste outfit. Men du får en att verkligen tänka om. Du levererar och framför ditt "budskap" på så bra sätt. Att man bara ska skita i vad andra tycker och köra sin egen sak. För man kommer att lyckas ändå. Man KOMMER. Det har du verkligen bevisat. De som sagt att det du gör är fel och kallat dig nedvärderande saker, det är de som hade/har fel. Tänker de att de har rätt, ja då får de komma med motbevis. Men de kommer aldrig att kunna det. För du har verkligen övertygat bl.a mig om att man ska våga vara sig själv. Jag verkligen älskar dig över hela mitt hjärta. Allt med dig är perfekt. Puss på dig vackra människa! :* ❤

2013-03-23 @ 22:46:59
URL: http://www.mvphotos.blogg.se/
Postat av: Emma

Du är verkligen bäst! ❤Lyssnar på din musik varje dag och älskar den! ❤ Kan texterna på alla dina låtar, även dem japanska ❤ fortsätt som du gör och kom gärna till Luleå nån fler gång! ❤

2013-03-23 @ 22:50:39
Postat av: yohio ÄGER!!!<3

Jag kan ta hand om dig YOHIO!<3 Vi syns på signeringsturnén då.Du fattar inte hur mycket du betyder för mig...jag kommer alldrig glömma dig!Hoppas du har ett bra kväll du med!<333

2013-03-23 @ 22:53:34
URL: http://yohiosweden.webblogg.se
Postat av: Emma

Åååh sötis. Du behöver vila kom så kan vi se på anime och äta pocky~

2013-03-23 @ 23:52:06
Postat av: amelia

Efter läst kommentarerna så inser jag att jag inte är den enda som helt förälskad i dig.. Yohio, du är så speciell! Inte som någon annan, du vågar vara dig själv och det är det som jag älskar. Första gången jag såg dig var när du var med i skavla, enda sen dess har jag varit hopplöst förälskad i dig. Jag önskar du visste hur det känns att känna så här för någon man bara sett på tv, man vet att det aldrig skulle kunna hända något och man kommer aldrig heller få prata med dig eller lära känna dig.. Jag kommer heller inte få se dig under din singeringsturne, jag bor visst för långt norrut. För mig är det hemskt att läsa alla andra tjejers kommentarer där de också berättar hur mycket de älskar dig. Det känns som en stöt genom hela kroppen och jag blir på så dåligt humör. När du läser detta måste du ju antagligen tycka att det jag berättar är fullkomligt patetiskt för det tycker jag själv. Man kan väl ändå inte bli kär i någon på tv?! Tydligen.... Bara så du vet så är det du som gör min dag! Kram amelia

2013-03-23 @ 23:57:30
Postat av: Julia Rosén

Sugoi! :D

2013-03-24 @ 00:34:46
URL: http://juliarosen.blogg.se/
Postat av: My

Du är bäst Yohio <3

2013-03-24 @ 01:27:32
URL: http://www.myamigo.blogg.no
Postat av: Elin

Åh, vad roligt med en ny musikvideo! Längtar tills jag får se den! Jag har förbeställt ditt nya album BREAK the BORDER och längtar som en galning tills jag får det! Jag älskar dig och din musik! Du är så bra! Jag kommer och ser och träffar dig i Trollhättan och Göteborg, det ska bli så sjukt kul! :D
Kram från Elin♥♡

2013-03-24 @ 02:09:02
Postat av: Lina

Jag måste bara säga att du är grym. Det skulle ha varit du som representerat Sverige i Malmö i maj så att jag kunde få en skymt utav dig :). Fortsätt med det du gör Yohio.
Kram från Lina

2013-03-24 @ 02:29:54
URL: http://www.bubbelhund.bloggo.nu
Postat av: Gry

Jag bara älskar dig! Det var du som fick mig börja intressera mig i Japan. Så nu ska jag försöka lära mig lite japanska . Watashi wa anata o aishite yohio! <33

2013-03-24 @ 09:08:04
Postat av: Gry

Haha! Gullig tunga du har! :P

2013-03-24 @ 09:09:02
Postat av: Gry

Du fattar inte hur mycket du betyder för mig. Jag går runt varje dag och tänker på dig och din röst. Jag trodde att ingenting skulle kunna vara viktigare än mina vänner men jag hade fel. Jag googlar varje dag på ditt namn och kollar om det hänt nåt. Jag tror jag har sett alla intervjuer du gjort på svenska. Iaf nästan alla. Och startsidan är såklart din blogg! Du betyder allt och kommer alltid att göra det. Det är dig och din musik jag flyr till när verkligheten är för svår. Älskar dig mer än något annat. <3

2013-03-24 @ 09:58:00
Postat av: Amanda

Naaw! Vad söt! :} Jag länktar så otroligt mycket tills på onsdag, både för att jag får hem Break the Border, och för att jag ska ska se dig i Stinsen gallerian. Oh! Du betyder så enormt mycket för mig Yohio, så jag kan inte beskriva det!

2013-03-24 @ 10:19:09
URL: http://frokenspets.blogg.se
Postat av: Emma

Du är så söt! Synd att du inte kommer till Skåne :-(

2013-03-24 @ 10:46:20
Postat av: Jomiis

Men man måste ju sova? Det är ju viktigt för att man ska må bra ...

2013-03-24 @ 11:50:47
Postat av: Marie aka Reddrawer

Haha sant. Men slit inte sönder dig bara! (;
Puss <3

2013-03-24 @ 12:31:57
URL: http://reddrawer.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan du inte skriva ett inlägg angående Dagens Nyheter & Anna Bodin så vi som inte kan läsa artikeln förstår vad det handlar om? =/

2013-03-24 @ 14:00:47
Postat av: Gubb-Robert

Har du 30 kronor? Köp Dagens Nyheter, söndag 24 mars 2013, söndagsbilagan. Texten är full med små elakheter mot YOHIO. Men det är svårt att ta sig in i DN som artist. Minnesvärda fotobilder är det ialla fall. Det är dags att bygga upp en egen media för YOHIO, "pappa YOHIO". Sätt fart på hemsidan! Går det att länka Japan-TV programmen hit så gör det. De är väl också ute på nätet? Sömnen är inte så viktig men att samtidigt slarva med maten och lite sömn kan leda till att håret på huvudet ramlar av.

2013-03-24 @ 14:11:45
Postat av: Angelina

Du ska väll uppträda i Stinsent 27/3? 18:00! Ska titta då! :3 Men då får du sova om typ... o.o Jaja, jag är bara 11 och kan inte matte så bra 8D

2013-03-24 @ 16:19:47
URL: http://starstablebest.weebly.com
Postat av: Linnéa

Du är grym, älskar det du gör :)
Dai suki da yo. Kekkon shiyou! ;p (Ingen aning hur det där blev..) oops.. ^.^

2013-03-24 @ 16:41:10
Postat av: meeaa

hej:) du är grymt duktig på det du gör och det är du värd att höra:) och älskar din blogg !! såg på fb att fredric sa att dom inte skulle backa upp dej förutom på typ ett ställe:( varför ska inte dom va med för det e väldigt synd:( såg fram emot att träffa er alla men vilka kommer backa upp dej då? eller kommer du va själv? skulle vara fett shjysst om du svara på det även fast chansen är väldigt lite med tanke på alla andra kommentarer men aja man får hoppas :) ha en bra dag och lycka till med allt :)!!

2013-03-24 @ 16:46:18
URL: http://meeaa.devote.se
Postat av: Bettina

Aaaaaaaw, det gör mig så lycklig att du dessutom tycker om de du gör, och dessutom det för oss, dina fans. Det är så omtänksamt som jag bara kan tänka mig!
Jag älskar dig & all musik du gör också!
Hoppas du i en snar framtid kan komma utomlands (Finland) så alla kan få se dig på riktigt som bor någon annanstans än i Sverige!
Hoppas vi ses snart, älskar dig! <3

2013-03-24 @ 17:17:15
Postat av: Mickii

Du är otroligt omtänksam, Aishiteru<3 Första gången jag såg dig tänkt jag bara WOW grymt söt,snygg och sjunger bättre än någon annan. Jag luyssnar på dig 24,7 Älskar dig och kommer alltid att göra. Puss och Kram <3

2013-03-24 @ 17:58:11
Postat av: lizabeth

Oh yohio du är så himla bra! jag gillar alla dina låtar <3 <3 :*

2013-03-24 @ 20:08:30
Postat av: lizabeth

hej jag älskar dig så mycket Yohio. och jag lyssnar på dina låtar super mycket och jag älskar dig för alltid <3 <3 puss psuu och kram <3 :D

2013-03-24 @ 20:10:41
Postat av: MiRiAM

Du har valt helt rätt yrke, för du regerar på det, verkligen! Hoppas du har en fin kväll själv, och sköt om dig! Kram&Puss, haha, det lät så fel. :$
Keep changing the world, Yohio!

2013-03-24 @ 21:07:28
Postat av: [email protected]

YOHIO du är så himla braa :) jag lyssnar på dina låtar nästan hela tiden! Och du är bäst i hela världen ! :D och jag älskar dig super mycket <3 puss o kram <3 ;)

2013-03-24 @ 23:26:51
Postat av: PixiBelle

Asså YOHIO du fattar inte hur söt du är! Du sa till frida tidningen att du inte tyckte du var snygg!

Du har så jävla fel! Jag är avis på att du e så snygg!

PUSSS

2013-03-25 @ 09:47:32
URL: http://pixibellesfinafoton.blogg.se
Postat av: hannah

Yohio du är värds bäst och du är omtänksam

2013-03-25 @ 15:46:21
Postat av: Frida

Vad fin du är! Ser verkligen fram emot både signeringsturnén och musikvideon.
Du är verkligen underbar!

2013-03-25 @ 18:44:00
Postat av: Amanda

Du är bäst,det är du som får min dag att bli så mycket ljusare,jag fattar inte hur man kan älska en människa så mycket som man aldrig har träffat...<3

2013-03-25 @ 21:08:44
Postat av: Rose-Marie

Hej Yohio
måste bara få säga att jag älskar din musik och dig, du är så otrolig duktig på det du gör.
jag visste inte mycke om dig innan medlodifestivlen
men nu är jag helt såld, blir så facinerad på hur duktigt du är på allt.
Hoppas att man får se dig i dalarna någegång.
kram från en 40 årig fans
sköt om dig nu

2013-03-26 @ 09:28:28
Postat av: Elina

YOHIO, jag sökte på "lolitaklänning" på google bilder och så såg jag en bild på Seremedy och tänkte "Gud va snygg klänning hon gitaristen har!" Sen kollade jag upp Seremedy på Wikipedia och såg där att alla i Seremedy var killar, då fick jag lite skuld känslor för att ha kallat dig för tjej... Men jag kommer aldrig att göra det misstaget igen! Sedan dess lysnar jag bara på dig och Seremedy. Detta var för ca ett år sen
/Elina

2013-03-26 @ 14:10:47
Postat av: Josefine

Jag älskar dig så grymt mycket, när jag såg dig i melodifestivalen så blev jag helt förälskad i dig för att du sjöng så bra och hade sån självkänsla. Ibland drömmer jag om dig och dagdrömmer att vi pratar i telefon med varandra, jag vet att det låter patetiskt men jag är stört förälskad i dig <3

2013-03-26 @ 15:48:19
Postat av: dennis

Inte för att jag har något emot det men är du homosexuell?.. :P

2013-03-26 @ 18:30:04
Postat av: Någon

Vad bra att du överlever! :p Annars skulle jag dött av att du dog. :o

2013-03-27 @ 09:29:38
Postat av: Felicia

Asså, Gud vad jag älskar dig gullet! Jag har alltid drömt om att få träffa dig (^.-) När fyller du år igentligen? Du är så omtänksam av dig. Jag älskar dig. Du är den bästa! Puss & Kram Felicia (^.-)

2013-03-27 @ 15:23:22
URL: http://world-of-funnygirls.bloggplatsen.se
Postat av: sofia<3

Du är så snygg!!!!! Hoppas vi ses i örebro i september<3

2013-03-27 @ 17:08:29
Postat av: Jonna

Jag ska ta samma yrke som dig, men först måste jag leva. Måste växa, måste få vara barn ett lite tag till :3

2013-03-27 @ 21:01:12
Postat av: Japan freak 🎌🇯🇵🎌🇯🇵

Man skriver väll: vila gör man i graven!;) eller?

2013-03-27 @ 21:04:15
Postat av: lea

Hjälp många läskiga kommentarer här!;) Du är grym i alla fall! Tycker ditt gitarrspel borde uppmärksammas mer!
Ha det!

2013-03-28 @ 08:23:33
Postat av: Felicia

Jag kanske kommer till Örebro i September, Jag älskar dig Yohio, Och jag kommer att göra det tills jag döööör!!!! Aishiteru Yohio ♥

2013-03-31 @ 14:22:02
URL: http://world-of-funnygirls.bloggplatsen.se
Postat av: Josefine

私はあなたを愛してyohio.
私はいつもあなたのおかげで、そのためにあなたを愛するでしょう、それは私が自分自身<3であるためには簡単だ
私はあなたからの抱擁を取得することを、すべての時間を夢、それは取り払うことはありません膨潤する:(あなたをとても愛して<3

2013-04-02 @ 18:54:57
Postat av: Amanda

Du är verkligen jätte omtänksam! Hoppas att vi ses under signerings turnén! Vi sågs/träffades ju i Solna C men vi måste träffas/ses igen snart!! Puss Älskar Dig Underbara Yohio!

2013-04-02 @ 20:40:52
Postat av: Nettan

Grymt bra musik :). många läskiga tonåringar som skriver här med :P

2013-04-03 @ 07:05:19
URL: http://www.nattstad.se/Netttiss
Postat av: anonym

Så snygg du är ! :)<3

2013-04-05 @ 12:15:11
Postat av: Linda

Du är bara för bra :)
Måste erkänna att du är helt underbar och söt för den delen.
Såg dig i växjö den 4/4,och den kvällen glömmer jag aldrig <3
Du gör ett grymt bra arbete
Kram Linda

2013-04-05 @ 12:59:11
Postat av: Emma

YOHIO du har fått mig att gilla japan bättre. :)

2013-04-05 @ 17:35:58
Postat av: Mim

Hej, Yohio.


Det var konstigt i början när jag såg dig.. Jag fick liksom en känsla, känsla av att du var så duktig på att klä dig och din röst var så fin när jag hörde dig sjunga.

Din röst var så rockigt och smidig.
Men det var det jag gillade med din röst.

Jag älskar verkligen de låtar du sjunger på Japanska.
Det var så fint att få höra de!
Själv kan jag lite Japanska.
Jag pluggade i det innan jag fick reda på att du fanns.
Men när jag visste att du existerade, så blev jag glad. För du är den ända Svenska personen som jag hört talas om som verkligen också gillar Japan och att prata på det språk, som jag.

Jag är verkligen ett äkta FAN till dig!
(skriver ganska mycket.)


Med Vänlig Hälsning, Mim.

2013-04-06 @ 02:13:28
Postat av: Josefine

Hej Yohio

Sen när jag fick veta att du fanns så blev det lättare att vara mig själv, jag sitter och kollar upp din blogg för att se om du har uppdaterat den, försöker övertala min mamma om att vi ska åka på din konser i Stockholm. Jag drömde inatt att du och jag var vänner och det är typ en dröm jag drömmer varje natt :) //en 12årig tjej

2013-04-06 @ 08:02:27
Postat av: Yohio älskaren♥

I LOVE YOHIO♥Du är mitt allt Yohio♥jag dör så sööt är du♥I love u♥ du är så söt!♥

2013-04-08 @ 14:29:25
Postat av: ¨nicolle

kan jag få din atugraf yohio

2013-04-09 @ 16:17:01
Postat av: Klara

Asså shit!! Gud vad sööt du är och det är absolut värt allt och vi stöttar dig till 110% hela vägen! Du är så grym mig förebild mitt allt! Du är saknad du är bäst du räddar många liv du höjer ribban troligt och jag önskade jag var lika begåvad som dig! Du är den människan alla ser upp till älskar dig otroligt mycket!

2013-04-19 @ 22:08:51
Postat av: tja

hej du är så cool du har varit i övik det var grymt
jag fick skiva ocg afis singnerad!!!!!!!!!

2013-04-28 @ 07:24:29
Postat av: <3Yohiolover

Jag älskar verkligen dig YOHIO. Du är så himla cool!

2013-04-29 @ 19:02:02
Postat av: Alara

du fick mig att lära mig Japanska :D

Postat av: Yohios största fan

Min största dröm är att träffa dig yohio!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2013-05-10 @ 11:55:11
Postat av: Alma

Jag älskar dig yohio. Hur kan du vara så bra

2013-05-10 @ 23:12:18
Postat av: Japan-galen tjej

Är väl ett gammalt inlägg, menmen...
Blev så himla glad när jag sökte "yohio" på google, och såg att du hade en blogg!
Jag gillade verkligen Heartbreak Hotel, men det var först det här året som jag blev HELT förälskad i dig!! <3

Känner hur jag får massa motivation av dig, och (ursäkta språket), men du är så jävla bra! <3 Lycka till sötis, (och kör inte ut dig totalt, bara ;))

2014-02-15 @ 21:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0