Orsa Björnpark


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Aw, sötis ♥

Hoppas du har det roligt i Orsa björnpark.


Kram♥ // Cornelia

2013-08-21 @ 18:53:21
Postat av: bossen

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! DU E TILBAX! I <3 U! haha, överdrivet men jajah, ser kul ut på orsa!

2013-08-21 @ 19:05:22
Postat av: Blaze the cat loves YOHIO

Min lila Sweetypai är inte du höjdrädd? Och du vågade ändå vara där uppe så högt ifrån marken?! :-O Det hade jag ingen aning om. :D
Det där med tigrarna jag hoppas att du inte var inne i deras inhägnad.
Utan att du bra kolade på dom via glasrutorna eller att du var utanför stängslet till tigrarna. (Men jag misstänker väll att du inte var inne i inhägnaden. Utan att du var utanför stängslet och glasrutorna.);)
Ja utsikten var värkligen fin. :D
Men inte lika vakar och SÖÖÖÖÖT som du är. MIN LILLA SÖÖÖÖÖTNOS YOHIO!! <3<3<3<3<3
Hoppas att du hade kul där på Orsas björnpark!!!!
Just det du var JÄTTE DUKTIG när du uppträde på stora scenen på Gröna Lund.
Jag önskar att jag var där och såg dig uppträda.:(
Men jag ska äntligen få se dig på riktigt när du ska uppträda på Helsingborg Arena på BREAK the BORDER tour den 20/9.
ÅÅÅÅÅ!! JAG LÄNGTAR JÄTTE JÄTTE MYCKET TILL DEN 20/9!!
Din nya låt You'r The One Är JÄTTE BRA!! I LOVE IT SO MUCH!! AND I LOVE YOU SOOOOOOOOOOO MUCH and I LOVE YOU'R MUSIC SOOOO MUCH!!
Vi ses den 20/9 på Helsingborg Arena min Sötaste YOHIO!!<3<3<3<3<3<3<3
Puss och Kram på dig min KAWAII CUTE YOHIO!!<3<3<3<3<3<3<3<3<3
I LOVE YOU MY SWEATHEART YOHIO!!<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2013-08-21 @ 20:12:33
URL: http://yohiolove.bloggplatsen.se
Postat av: Bera

http://bera.webblogg.se/2013/august/omg-omg-omg-omg.html

2013-08-21 @ 21:15:53
URL: http://bera.webblogg.se
Postat av: Veronica

Är så fint där på björnparken :) hoppas du hade det toppen där iallafall :)

Kram på dig

2013-08-21 @ 21:30:48
Postat av: Jasmin

Vad fint det är där!.

2013-08-21 @ 23:45:39
Postat av: Elna

Finaste finaste finaste du.
Hoppas du har det braa!
Vi ses på lördag ;)
Kraaam!

2013-08-22 @ 08:18:35
URL: http://elnaforever.devote.se
Postat av: elin u

ha det så kul!! I LOVE YOU<3<3<3<3

2013-08-22 @ 16:10:48
Postat av: Yuki Uchiha

Hoppas du hade kul i Orsa Björnpark! <3 Ses på Annexet 5/10 !! Kommer skrika högt på koserten. :) Ha ett bra dag,YOHIO! :3

2013-08-22 @ 16:18:18
Postat av: ompii becca ^w^

Åhh, du är så förbannat sööööt! Hoppas du har det bra där och att tigrarna inte äter upp dig pgd av din snygghet,, nääh skoja bara det får dom inte göra! ^wO Jag såg dig på gröna lund och du vara så awesome :'3

2013-08-22 @ 16:31:43
URL: http://ompiiworld.blogg.se
Postat av: Tafyna

OW SHIT vad modig du e och va me tigrar!! Skulle aldrig våga, även om jag gillar tigrar owo

2013-08-22 @ 21:30:55
URL: http://blackdiamondgirla.bloggplatsen.se
Postat av: Alexa

Min faster äger en stuga i Orsa så jag har också varit i Orsa björnpark...! Hoppas du hade kul..!

2013-08-23 @ 21:56:29
Postat av: Simone

du är tillbaka, vad roligt. Jag har varit i orsa men bara lite snabbt så jag hann inte se Björnparken, synd :(. <3

2013-08-24 @ 15:54:09
Postat av: elin

din låt you`re the är jätte bra min favorit låt. och hoppas du har haft en bra sommar kram

2013-08-25 @ 09:35:34
Postat av: alex

heeeii! <3 har en fråga, köper du kläder på rakuten? superlovers ?

2013-08-25 @ 13:59:06
Postat av: KORVAR ÄR GOTT

Är https://www.facebook.com/yohios.fansida.169 din riktiga fb?! :D

2013-08-25 @ 14:41:07
Postat av: Jenna13år

kawaii

2013-08-26 @ 13:53:19
Postat av: Ett Yohiofan

Du är SÅÅÅÅÅÅ SNYGG, SÖT, GULLIG, ALLT SOM ÄR BRA!!
Hoppas du hade det bra i Orsa <3
Och jag blir så glad för varje nytt inlägg:-D

2013-08-26 @ 19:34:10
Postat av: Yuki

Va söt!! (^^)

2013-08-26 @ 19:37:31
Postat av: Ebba & Elsa

Hej hej vi har också varit i Orsa björnpark vi var där med klassen
För 2 år sen :) hej då kolla hjärna på våran blogg den heter:
Yhio.blogg.se. Hej då igen är det bra med Dig och sora?
Puss och kram och tack för oss ;) <3 your

2013-08-26 @ 20:18:07
Postat av: Ebba & Elsa

Föresten så ska vi på en av dina konserter i höst :)
Och vi har skickat en grej till dig ;)
Och vi har varit på kupolen när du var där och
Signerade, hoppas vi ses snart igen ;)

2013-08-26 @ 20:22:53
Postat av: Alexandra

I love you!!!!:-)))))saknar dig....tänk om förtrollningen är borta!!!ligger och tittar på 102 dalmantiner......puss och kram

2013-08-26 @ 21:14:34
Postat av: alara güner

aww va fin, ha så kul :)) <33

2013-08-27 @ 16:27:23
Postat av: Yohio and Sims lovers

Hej
Yohio Jag blev väldigt glad över att du har en blogg. Jag gillar din musik och din stil du är en av mina favvo artister/idol
Lycka till i Rockbjörnen
Chiao
Simslovers

2013-08-28 @ 17:03:02
URL: http://tsimsf.blogg.se
Postat av: Maja

Åh jag äääääälskar dig såå mycket!!!!!!!!<3<3<3

2013-08-29 @ 15:42:08
URL: http://mittlivmedyohio.blogspot.se/
Postat av: Alexandra

Ät lilla du,och vila och sköt om dig själv!:-)kramar från mig!

2013-08-30 @ 13:59:35
Postat av: Alexandra

Jag lovar dig lilla du,det är bara nyttigt för dig!sköt om dig!!menade inget illa.jag kan också ta illa upp ibland när andra tjatar på en!tänk på ditt eget bästa!mina barn är väldigt busiga tonåringar mm! Har till o med en son på 34år mm!många kramar!plugga nu,spela mm spel mm!ät och må gott!:-)

2013-08-30 @ 14:05:10
Postat av: Alexandra

Hej!ska fortsätta att läsa till polis!beklagar mig lite som vanligt!:-)mvh alexandra och Linnea med familj!

2013-08-30 @ 14:23:55
Postat av: Alexandra

Jag är den som är nr 1,Linnea hon gillar din nya sång!nr 2,hon älskar scooter,vet du lille vän,man kan koppla av till musik mm!ska vila.barn!kram alexandra glöm inte vad jag lärt dig!:-)

2013-08-30 @ 14:30:13
Postat av: Alexandra

Jag vann!jag hjälpte min bror och alla j barn!kram

2013-08-30 @ 14:32:49
Postat av: LOVE YOHIO

Vad kul att vara på Orsa björnpark. Akta dig så att tigrarna inte äter upp dig ;) Du måste ju vara sååå god smaka sockervadd <333333 Puss och kram! <33 Ha det sååå bra <33333333

2013-09-01 @ 10:29:51
Postat av: Solsticka

Grymt uppträdande hos Moraeus.
Tack för att du inspirerar ungdomar ( och tanter på 39 ;)
Till att våga vara sig själva!

2013-09-01 @ 21:32:18
Postat av: Lena

Hej.
Du är toppen vill jag först säga.
FÖr det andra behöver du inte vara orolig, du ÄR inte ensam om att inte ha hungerkänslor. Jag har det också såhär och har haft så i flera år. Jag är en kvinna/tjej på 58 år och än har ingen läkare kunnat komma på varför jag inte känner hunger. Tyvärr känner jag mig inte törstig heller.... så jag får verkligen tvinga i mig. Läste att du, precis som jag, känner att mat och äta är slösseri med och tar tid. Precis så känner jag också. Som sagt. Du ÄR inte ensam. Kämpa på. Kram

2013-09-02 @ 01:41:59
Postat av: DenDär

Du är otroligt dålig på att blogga vet du det..?
Det gör väl inte så mycket egentligen men förresten är inte du höjdrädd?

2013-09-02 @ 07:12:23
Postat av: Miju-Li Chan

Kul att du har varit på Orsa Björnpark, det ser ut som ett trevligt ställe... jag skulle vilja vara där helt för mig själv, jag behöver verkligen komma bort från alla dummisar som säger att jag vill vara en kille bara för att jag har kort hår och kläder från killavdelningen, och inte rosa princessklänningar :/.
/ Miju-Li Chan, nio år

2013-09-02 @ 17:43:52
Postat av: Alexandra

Hej!jag skulle rekommendera kalium,det försvinner från kroppen när man går ner i vikt!jätte farligt att vara utan,finns att köpa på hälsokost affärer,även på nätet!närings drycker,järn,kaliumet gärna med magnesium,vitaminer det finns burkar på Apoteket med färdig blandade vitaminer för (män)!kalk tabletter!=kalcium kallas det!närings drycker från Apoteket ,,,inte sånna man köper någon annanstans!:-)ler!!!!!!!det är bara socker!!grädde mm!vila!pussar och kramar!ses sen !här!!!annars kanske du hamnar på sjukhus vett duu!det fattas sånt i blodet,så du vet!kram cassy

2013-09-04 @ 16:16:46
Postat av: Alexandra

Du!snälla,vill dig bara väl!många kramar!och sen när du känner press mm,från olika håll!bry dig inte om det !du dom bestämmer inte över ditt liv!Och framgång är inte allt!även artister tar paus för att orka med!ett fel du gör älskade du!!!du ska ha flera projekt i luften,sen ska du ställa upp för tie personer!!!skulle älska dig om du lärde dig att säga neeeejjjj!!och sen till dom som utnyttjar dig!vad är det för vänner!vet Kevin att det svider!sånna saker gör det!helt normalt !be dom dra!varför förlåta sånna personer ,nej Kevin ,dom vet det,sen är dom tysta och ljuger i stället för att få igen!mm!sånna personer behöver inte du umgås med!dina pengar och krafter och du vet!!!!jag älskar dig min lilla idol yohio!hör av dig om det är något viktigt!då du!kramar Cassandra!

2013-09-04 @ 16:39:47
Postat av: Alexandra

1,vad vill du syssla med mest?sång och att spela gitarr!2,skola !3,vila två timmar i från allt jobb mm!4,din bok!gör små memoarer när du kommer på saker!gäller allt OBS!!!!!konserterna!planera så att du kan vila emellan åt,både efter och före!hudcreme och hårinpackning nästan varje gång efter duschen!lite OBS lite skogs promenader gör bara hälsan bättre.friskluft!också en avkoppling för själen,att gå själv i skogen eller en annan promenad stig som du väljer själv!men gå helst själv !att skingra tankarna!vet att jag inte är så duktig på grammatik!vågar iallafall göra bort mig!7-8någonting ditt företag:du kan ha öppet ca3ggr i veckan,är det något viktigt så får väl chefen öppna!och kom i håg att det är duuuuuu!fattar duuuuu!:-)förlåt mig!är vi dumma i s i bland vi två?jag är det ibland i alla fall!vi börjar så!i love you!hahaha!känner vi egentligen varandra!svar nej!fattar inte allt!själv kommer jag bara på massa roliga saker hela tiden !förlåt mig!blev arg innan!du är väl van!som sagt känner du mig?nej!barnen är j jobbiga!inte lätt att vara morsa till så många!!!sen sitter några och tror att dom kan vara typ mig!idioti ungar!nej!nu ska jag med skärpa till mig!kan du hjälpa mig???????pussar och kramar!har en present till dig!dom får du sen.lovar!kramar!hörs sen!:-)))))ler<3 du ibland undrar jag hur gammal jag är !17säkert!måste blonderahåret nu!lyx du kör med!kan själv!j julafton!ja just det!hittade några fina nagellack mm!!!!för tio kr och några smycken!vill du ha ett!äh!ger av hjärtat!till dom som förtjänar det!sån är jag !lär dig!!!öh!jag med!:-)kramar från mig och lilla Linnea!

2013-09-04 @ 17:46:19
Postat av: Alexandra

Hej!jag heter Cassandra mm söker jobb!vill du anställa mig?sitta här och tala om allt skit!förlåt mig!men tänkte på dig!mvh hälsningar lilla mig!hör av dig!

2013-09-04 @ 19:01:46
Postat av: DenDär

OTROLIGT dålig på att blogga...
Yohio nu får du ta och skärpa dig!

2013-09-05 @ 09:36:21
Postat av: Lena

Ni som klagar på att Yohio är dålig på att blogga, verkar inte förstå att han har annat att göra. Han är artist och inte en bloggare ! Han har ett liv som innehåller mycket och många saker som tar upp tid. Ni som klagar verkar inte ha speciellt mycket för er.....

2013-09-07 @ 12:12:13
Postat av: Lilla knäppisen

Lena; haha, ja, eller hur? ;)
Fattar inte hur ni ens orkar klaga på nåt sånt, har ni tänkt på att han inte är videobloggare, utan artist? Har han knappt tid att sova (vilket han ju sagt), lär han väl inte ha tid att öva på att blogga heller...? Tänk efter lite, det är onödig kritik.

Och till Yohio, vet att det var längesen nu, men jag hoppas att du hade jättekul där!
Älskar din stil och dig, och du verkar så snäll också, sötis :) <3

2014-02-17 @ 22:24:36
Postat av: Lilla knäppisen

Du e så söööööt!! :3 Aishiteru Yohio <3

2014-02-18 @ 22:59:02
Postat av: johanna wentzel

Vad bra att du fick ledigt<3:) hoppas du får mer ledig tid så att du får sova mer än vad du gör<3 puss

2014-10-24 @ 13:27:59
Postat av: Ebba

2014-04-13 @ 16:31:21
Postat av: ebba
hej yohio du är värdens sötaste kille som finns yohio men trots om du är smal så är du vackrast i hela värden yohio en som du kan man inte slita sina ögon i från med såna ögon och såna vackert leende som du har yohio så dör man eller så gråter man för såna ögon som du har har ingen annan då menar jag det för såna vackra ögon som du har så kan man nästan gråta
yohio mina tårar faller för att jag hörde att du hade anorexia yohio och jag tycker synd om dig som har anorexia yohio men var inte orolig yohio jag har alltid en plats åt dig i mitt hjärta yohio och den platsen ligger längst in i mitt hjärta yohio så jag kommer ge dig blommor varje gång du har namnsdag och födelsedag yohio och även om du har tagit studenten yohio så kommer jag att ha en plats i mitt hjärta för dig även om du har flickvän så respekt för det men då har jag en plats i mitt hjärta för er två yohio och när du är i japan och har spelar musik så kommer du att vara den som jag älskar mest yohio pussar och kramar från ditt stora fan ebba
2014-04-13 @ 16:51:31
Postat av: Anja
Aaaaaaaa yohio vad heter du på instagram
2014-05-17 @ 11:20:25
Postat av: [email protected]
Hejsan yohio jag ebba keisu älskar dig så himla mycket att jag har skrivit en text till underbara vackra yohio som alltid kommer finnas i mina drömas slut och vänta på att få hålla hårt i min hand som är varm och mjuk men även om du är båtrace mot mitt slut så kommer du yohio altid finnas i när heten om nånting händer men bara i mitt hjärta yohio men du är den enda i mitt liv som förstår mig och det är varför som jag älskar dig så mycket yohio det är varför som jag har en texet till vackra dig ochom dina vackra underbara juvliga mörk grön bruna ögon .
2014-11-18 @ 16:27:13
Postat av: [email protected]
Hejsan yohio jag ebba keisu älskar dig så himla mycket att jag har skrivit en text till underbara vackra yohio som alltid kommer finnas i mina drömas slut och vänta på att få hålla hårt i min hand som är varm och mjuk men även om du är båtrace mot mitt slut så kommer du yohio altid finnas i när heten om nånting händer men bara i mitt hjärta yohio men du är den enda i mitt liv som förstår mig och det är varför som jag älskar dig så mycket yohio det är varför som jag har en texet till vackra dig ochom dina vackra underbara juvliga mörk grön bruna ögon .

2015-10-17 @ 16:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0