GUITAR RECORDING: Day 2

Recording guitars for my 1st full album "BREAK the BORDER"!


Kommentarer
Postat av: Gubb-Robert

Det låter lite som den sista punken innan flertalet band 1983 gick över till olika metal-stilar. Men det är den utvalda japanska publiken som måste provhöra om låten ska bli bra. Sverige får ta vad som funkar i Japan. En svensk satsning tror jag inte på. Din framgång i Japan är det som lockar lyssnare till bandet. Låter lite som Holograms som var i USA under oktober månad 2012.

2012-11-12 @ 10:50:37
Postat av: Gubb-Robert

Metro, idag tisdag 2012-11-13. Sida 16. "Skriv ut dig som leksak". "Figurer i färg gjorda av den Japanska 3D-skrivaren Omote 3D. Maskinen som ska vara tillgänglig i Tokyo i januari, skannar dig och skriver ut en liten plastfigur av dig. Den minsta (figuren) kostar runt 1800 kronor." Jag tycker du via dina Japankontakter ska be om videofilm eller stillbilder på denna "grunka" och visa i din blogg. Gör inget om det följer med endast Japansk text. På så sätt gör du din blogg intressant. Följ den här 3D-skrivaren med bilder i din blogg. Det är väl vad Japanerna önskar av dig i Sverige. Att du blir synonym med dagens elektronik i Japan.

2012-11-13 @ 10:39:56
Postat av: Gubb-Robert

Allt fler sidor tror sig veta att du är med i Melodifestivalen år 2013. Grattis! Men nu måste du tänka till. Börja med att läsa om Johan Palm på Trollebo ( www.flachback.org ) Det utbröt en trollhysteri och en kampanj mot Johans påstådda homosexualitet. Inte är Johan gay. Men alla inser nu att "tiga ihjäl troll" går inte. Tvärt om så tolkas en tystnad som en ja-bekräftelse. Du måste börja snarast att släppa ut bilder när du pussar på massor med unga kvinnliga fanns. Gärna när du är iklädd kläningen, för det är när du är i klänningen som tjejerna går igång på dig. Det behövs en hetrosexuell kampanj för klänningen om klänningen ska vara med i Mello. Samt så mesta möjliga Japan. Folk måste förstå att din verkliga scen är den Japanska. Mycket brudar i bild!

2012-11-14 @ 11:35:24
Postat av: Gubb-Robert

Sjung både på Svenska och Japanska i Melodifestivalen! En kort sångtext som först sjungs på svenska och direkt efter i samma låt sjungs samma sångtext på japanska. Det är mycket viktigt att påpeka det japanska. För Melodifestivalen borde intressera även din japan-scen (marknad).

2012-11-14 @ 11:46:37
Postat av: Gubb-Robert

Allt fler sidor skriver att Yohio ska vara med i Melodifestivalen -Mello-. Det är många halv-och helkändisar på deltagarlistan för Melodifestivalen år 2013. Alla artister har sin fansskara och snart kommer fansen att håna varandras artister. Jag är orolig för att klänningen kommer att bli hånad. Det är långt till Japan. Yohio behöver något respektingivande. Det bästa vore att du sjunger på svenska med sångrefränger på Japanska. Att sjunga på engelska vore ett misstag. De flesta Japaner kan inte engelska och har inga planer på att lära sig heller. Din stora scén är i Japan. Du är med i Mello för att bli känd i Sverige. Ha Japanska i den svenska sångtexten så går låten även i Japan. Japsen kanske rent av köper ditt sånginslag av SVT? Men det gör Japanerna bara om du har en delvis Svensk-Japansk sångtext.Detta måste vara den officiella bloggen då uppdateringen knappt existerer. Unga besökare kommer att bli besvikna. Finns det ingen på ditt skivbolag som kan ta över bloggen?

2012-11-17 @ 20:27:04
Postat av: gunnar

hej, jag undrar ifall du har en mailadress som man kan maila och intervjua dig och vi skriver ett arbete om lolitas.

2012-11-29 @ 13:41:29
Postat av: Angela

Varför kunde du inte visa ögonen?? :( Du är söt utan smink :)

2012-12-28 @ 14:35:44
Postat av: YOHIO<3

Håller med Angela,men du är söt med smink också! ^_^ BTW,jag har sett alla delar av videorna--> Seremedy japan tour 11.Jag tyckte dem var roliga när du.seike och ray vissades.LOL!!!!roliga delen var då ni åt på en japansk restaurang och seike gjorde roliga minnen med att äta och då sa du:Vi ska äta nu och....Seike:Vadå äta?vi har jo redan ätit(lägger armarna i kors och lutar över bordet)Nu får du förklara dig! Yohio:(börjar skratta) seike:(börjar också skratta). Den delen tyckte jag om jätte mkt $_$

2013-01-06 @ 22:35:08
URL: http://YohioandSeremedy.devote.se
Postat av: yohio ÄGER!!!<3

Jag såg i den här videon lite av dina ögon.FY FAN VAD SÖTA DINA ÖGON ÄR!!!!!!!!!!JAG SMÄLTER SOM SMÖR FAKTISKT NÄR JAG SER DIG!!!!!!!!!!!!<3<3<3 Aishiteru YOHIO-kun<3 ¤_¤

2013-01-10 @ 14:59:23
Postat av: Benjamin

tjena min idol det var längesen vi sågs längtar tils du är med i melodifestivalen

2013-01-24 @ 16:53:41
URL: http://www.fnkistorget.se
Postat av: benjamin

tjena min idol det var längesen vi sågs längtar tills du är med i melodifestivalen

2013-01-24 @ 17:03:45
URL: http://www.funkistorget.se
Postat av: Ezz

Åh va kul! xD men kommer albumet vara på engelska/japanska elr svenska?? Kan du inte göra fler på engelska?? Man kan ju typ inte japanska :/ <3

2013-02-03 @ 18:54:33
Postat av: ja

logga ec.

2013-02-05 @ 14:52:08
URL: http://www.emocore.se
Postat av: alva

gillar YOHIO oerfört mycket! jag har han i locko slanten i mitt rum. har han som bakrunds bild i mobilen och baksidan av mobilen är när yohio är 15 år!!! <3 YOHIO <3 PS! kollat på hans konsär i växjö igår! super bra! jag var skit nära honom efter när han skrev massor av autografer!

2013-04-05 @ 18:39:34
Postat av: nora

hej yohio kan du visa oss en bild på dig när du var liten jag undrar hur du såg ut då. /KRAM NORA

2013-04-06 @ 12:48:40
Postat av: Doris Yohios största fan

my murderous urge!! jag älskar den!

2013-06-24 @ 22:31:57
URL: http://dorisdorranosterlund.blogg.se
Postat av: Doris Yohios största fan

my murderous urge!! jag älskar den låten!!

2013-06-24 @ 22:34:04
URL: http://dorisdorranosterlund.blogg.se
Postat av: Doris Yohios största fan

my murderous urge!! jag älskar den låten!!

2013-06-24 @ 22:34:35
URL: http://dorisdorranosterlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0