Seremedy @ Klubben, Fryshuset - Stockholm 4:e Augusti!

God kväll på er!
 


Nu var det ett bra tag sedan jag faktiskt skrev här. Kopplade min VideofyMe 
hit, men det funkade bara ett pyttelitet tag tills Blogg.se bytte layout... 
Nu kan jag varken koppla den hit längre eller logga in på Blogg.se appen. 
Hur tänkte ni nu, Blogg.se?

Till själva ämnet nu då: Det är nämligen så att Seremedy släpper sitt första
album väldigt snart. I Japan den 25:e Juli, och i Sverige den 8:e Augusti!
Albumet heter "Welcome to our MADNESS" och innehåller mycket variation. 

För att fira detta kommer Seremedy att spela på Klubben, Fryshuset i Stockholm!
Detta event äger rum den 4:e Augusti och kommer vara höjdpunkten för oss detta år. 
Vi vill att så många som möjligt kommer till denna spelning! Om det är någon gång ni
ska se oss - då är det verkligen nu. Eventet kommer inte bara att vara en simpel 
spelning, utan kommer även att innehålla saker som Meet & Greet, Signing Session,
Q&A (Frågestund), frågeslingor, bland annat. Låter det inte roligt? (^_-)
Det kan mycket väl bli den enda återstående spelningen för Seremedy år 2012, så
ta chansen - kom och lek med oss! Skivan kommer även att finnas exklusivt på plats.
Biljetter kostar endast 150;- och går att förbeställa via Eventim på länken nedan:
http://www.eventim.se/seremedy-biljetter.html?affiliate=ESE&doc=artistPages/tickets&fun=artist&action=tickets&kuid=449888

Vi spelade även in en musikvideo för en av låtarna för några dagar sedan. Ser 
fram emot att få visa er resultatet!!

Kom på vår spelning och gör mig och resten av bandet överlyckliga! Att bo i
en annan stad är ingen ursäkt!
Vi älskar er!!

Puss puss!

Kommentarer
Postat av: Didyme

Är det en ursäkt om man bor i ett annat land då? ;) Hahhaa, nej men är väldigt lycklig för er och hoppas att Seremedy gör snart turne över hela världen! :)

2012-06-29 @ 22:42:11
URL: http://tothebeatofmusic.blogspot.com/
Postat av: Clara OwO

Jag måste hitta någon att gå med annars får jag inte gå. Varför har man inga vänner som vet vad bra musik är T_T

2012-06-30 @ 18:31:38
Postat av: Alex^w^

Måste bara övertala mina föräldrar om att få gå!!
Vill verkligen se er live, min högsta dröm!! >__<

2012-07-01 @ 21:10:15
Postat av: maru :3

Blev överlycklig när jag läste om att ni skulle spela live igen!8D Har väntat på det hur länge som helst! >w< och nu så hoppas jag verkligen att jag får det, (._. ) Att se er live är en av dom största drömmarna jag har!<3 (^oo^)
Älskar Seremedy! \(^w^)/

2012-07-01 @ 23:05:17
URL: http://vampiieprincess.blogg.se
Postat av: jk

är tyvärr på semester i Norge då :'(

2012-07-03 @ 14:58:42
Postat av: Alex^w^

Fick precis veta att jag är i Grekland då... Och inte fick jag stanna hemma och se er spela live :'(

2012-07-03 @ 16:30:47
Postat av: jk

Kommer ditt mini album att säljas i Sverige? Jag kan inte sluta lyssna på Sky LiMiT.. men jag kan ju inte sitta vid datorn hela dagen x)

2012-07-05 @ 23:06:09
Postat av: Tess

Hoppas ni kan komma upp och spela i Sundsvall snart, vill väldigt gärna gå på en av era spelningar, har varit ett fan länge <3

2012-08-05 @ 12:16:40
Postat av: silla

Grattis och Lycka till med Allt...Du är Grym på alla sätt!!!

2012-10-20 @ 11:52:31
Postat av: Lollo

Hej! Lite konstig fråga men hur får du din hud så "len" eller slät??
Är det bara smink eller något annat? ;))

2012-12-23 @ 21:42:26
Postat av: en av dina största fans

Söt Jag älskar dig

2013-02-07 @ 17:32:26
Postat av: Pella

när du sjunger SKY LiMiT då ser du ut som en söt prinsessa som inte får ha rock-kläder. du är så himla söt<3

2013-02-07 @ 17:38:04
Postat av: Anonym för tillfället

en fråga... är du bög?

2013-03-05 @ 12:48:41
Postat av: Josefine

Seremedy är ett jätte bra band, roligt att du är med i de!!

2013-03-10 @ 20:07:18
Postat av: Linn

Du är grymt söt och cool, kul att se någon som verkligen står upp för sig själv och för sin stil!
Hoppas vi möts någon dag Yohio♥

2013-03-11 @ 22:07:04
Postat av: Aurora

Bläddrade tillbaka i den här bloggen inatt, och fann de här gamla inläggen! Det är jätteroligt att du har lyckats komma så långt, tråkigt förstås att Seremedy splittrades, men det hade ju flera anledningar. Du är jätteduktig♡

2014-02-02 @ 22:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0