Nackvärk

God dag.

Nu är det bara några dagar kvar till Seremedy's nästa spelning. På RenCon i Falun~☆
Det ska verkligen bli roligt att spela, för vi har inte spelat i Sverige på ett bra tag nu!
Vilka är det som kommer att se oss? (^-^)♥

För några dagar sedan hände något olyckligt däremot... Jag stod och tvättade
händerna, och plötsligt stack det till i nacken och strålade ut i hela ryggraden.
Jag kan inte riktigt röra nacken nu, för det gör svinont. I förrgår gick det halvt
över, men igår kom det tillbaka igen. (>_<)
Jag vet inte riktigt vad som är fel, men ont gör det, och det är inte bra innan
en spelning direkt. När jag vaknade imorse kunde jag knappt röra mig alls.

Vi får se om det hunnit gått över något innan fredag, men det är inte säkert.
Jag ska i alla fall gå till Vårdcentralen idag och se om de kan hitta felet!

Hur som helst kommer jag att göra mitt bästa på spelningen, nackvärk eller ej(*^-^*)!


Puss puss~♥

Kommentarer
Postat av: MaE

Lycka till på spelningen!

Synd att jag inte kommer vara där..... gråter



Hoppas det blir bra med nacken igen! <3



Kram!

2012-02-20 @ 14:53:43
URL: http://maedaisy.blogg.se/
Postat av: August Lundberg

Jobbigt med nacken, hoppas det går över till spelningen!

2012-02-20 @ 15:37:56
Postat av: NATSUKO-CHAN

Jaaag vill se Seremedy live DDD: Ni måste måste måste verkligen ha en spelning här i Finland någon gång , för jag missar det alltid då det är i Sverige :c Men hoppas din nacke blir bättre och lycka till på spelningen ^-^

2012-02-20 @ 17:19:33
URL: http://natsuko.blogg.se/
Postat av: THNeko

Stackare :c hoppas det bli bra snart iaf ^^

Och självklart man kommer till spelningen! :D

2012-02-20 @ 17:32:08
Postat av: Ingvild Aurlund

Huff, så dumt at du har fått vondt i nakken! Håper virkelig at det går over så fort som mulig! Det er i alle fall ikke gøy å være sjuk når man skal ha konsert... Jaja, god bedring i hvert fall^^



Og... Jeg kommer på konserten!^^ Can't wait! :'D Stay MAD <3

2012-02-21 @ 12:28:10
Postat av: KeRoRo

Hope your neck will be better very soon!

A hot bath may be helpful.

2012-02-21 @ 13:28:18
Postat av: Koneko

Hoppas nacken blir bättre snart <3

Det är verkligen hemskt att ha nackont<3



Kraam

// Koneko

2012-02-22 @ 15:10:18
URL: http://animeamandas.blogg.se/
Postat av: Mello

Hej! Jag var en av dom som var på Rencon, och jag stod i publiken när ni spelade. Jag måste bara säga - OMG VAD BRAA NI VAAAAAAAAAR 8D.. Eh, ja. Nejmen seriöst, jag har inte lyssnat på Seremedy så mycket, men jag typ dog lite när ni spelade O:

Förresten är du jääättteeefin. Älskar din klänning :3

/ Mello~~

2012-02-26 @ 19:30:38
Postat av: Fangirl-chan

Jag var där, nu var jätte bra! Till och med bättre än på NärCon >////<

Grät floder när du sjöng, det var så vackert <3

Hoppas att ni spelar så jag får se er snart igen, tills dess får jag lyssna på min nyinköpta skiva ^3^

2012-02-27 @ 15:33:13
URL: http://yaoiboys.blogg.se/
Postat av: Rawruhe

Du har antagligen klämt är nerv. Har du suttit med böjd rygg mkt är det ganska vanligt att det händer, det är bara att försöka stå rakt så går det över. Inte direkt farligt, men det kan göra sjukt ont och det känns som något flyttar på sig i nacken..

2012-03-07 @ 22:15:58
Postat av: GeiyoFisho

Maaah, inte få nackspärr bara sådär! D:

Hoppas du blir bättre snart C:

(Är lite sen med kommentaren men ändå T ^T)



PS. ÄLSKADE SKY☆LiMiT <33 You're such a cute, good, wonderful guitarist and singer C: Keep it up ^^

2012-03-27 @ 16:40:34
Postat av: Yohio ÄGER!!!<3

Naaawww,,önskar jag kunde hjälpa dig stackarn:( lycka till på inspelningen Yohio<3

2012-12-27 @ 00:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0