☆東京☆ Möten och annat.

God afton!

I dag hade jag möte med Sony Music Publishing. Det var ett
väldigt intressant möte där vi diskuterade upkommande
saker som jag kommer att göra. Om allt blir som planerat
tror jag att många av er blir förvånade! Det är rätt coola saker
faktiskt, minst sagt(^_−) Jag ser fram emot att få göra allt och
visa er resultaten, verkligen!
(Universal är skivbolaget, men Sony Publishing är förlaget jag
har, bara så att ni inte blir förvirrade; det är två olika saker)

Träffade också SEBA-chan ett litet tag. Vi satt på ett ställe i
Harajuku och pratade om lite allt möjligt. Alltid lika trevligt
att träffa SEBA!

När jag åkte tunnelbana för att träffa SEBA, såg jag reklam
för mig på stationen~. Den bilden ser ni längst ner.
Jag är också på storbildsskärmen i Harajuku mitt emot den
stora gallerian Laforet tydligen! Overklig känsla att se sig
själv på det sättet. Helt sjukt...(´Д` ) Men oerhört roligt~!
Ni ser på andra bilden längst ner.

I morgon blir det jobb, jobb och jobb. Rehearsal inför TV, etc.
Det ska bli kul!

Natti på er.

Kyss!


Kommentarer
Postat av: Pandamamma

Det är jättespännande att följa dig! Är väldigt imponerad av dig och din framgång, särskilt när du är så ung. Du är en förebild för många! Borde vara det iaf eftersom du verkar vara så snäll även om du nått framgång i så unga år. När jag kollar i din blogg och läser på Facebook mm så tänker jag önskar min son (bara fem månader nu) blir lite som du! Snäll mot andra, ödmjuk och står för den man är! Känner inte dig men så du verkar vara.



Och som gammalt Gackt-fan sedan 90-talet så är det lite kul att du spelat med Gackt och sånt^^

2012-04-22 @ 11:55:08
URL: http://pandamamma.blogspot.se/
Postat av: Hasegawa^^

ska du uppträda på uppcon??!!♥

2012-04-22 @ 17:53:13
Postat av: Hasegawa^^

jag har en dum fråga.....är du en tjej elr kille?? ehe..för nåra säger att du är tjej o nåra säger att du är en kille?? jag hänger inte riktigt me i svängarna =/.....

2012-04-23 @ 20:40:13
Postat av: Ida

Hei! jeg liker musikken din ^^

den er så fin.

Og stilen din er så kul! BJD-ish style!

jeg lurte på hvordan du ble kjent i Japan.

Å bli idol i Japan er min største drøm, men vi har ikke penger til å dra dit. Men jeg vil ikke gi opp så jeg øver hver eneste dag!

jeg håper du svarer.

hilsen norsk jente som drømmer om å bli idol.

Du er inspirasjon.

2012-04-25 @ 20:29:32
Postat av: Annie

Hej,



Ville bara säga att de skriver om dej på Kotaku: http://kotaku.com/5905278/this-teenage-gothic-lolita-will-rock-your-brains-out



Lycka till med all framgång!

2012-04-27 @ 15:31:18
Postat av: p

I'm proud of you,

2012-04-29 @ 19:07:55
Postat av: Förvånad

Minst sagt ett intressant koncept och du är förbannat duktig på att spela gitarr. Önskar dig lycka till.

2012-04-30 @ 20:04:43
Postat av: Michelle

OMG i love your songs!<3! Can you come to Norway PLS :3

2012-05-05 @ 12:37:37
URL: http://crazyflyingcows.blogg.no
Postat av: S

Älskar din stil och ditt hår! ^^'

2012-05-09 @ 15:40:22
Postat av: yohio ÄGER!!!<3

Alltså du är helt gullig kille.Du är allt en tjej vill ha hos en kille!!!Själv blir jag fucking crazy när jag hör dina låtar och ser intervjuer(stavning) med dig!!Love u sweatheart!<3

2012-12-27 @ 00:17:48
Postat av: Yohio<3

Yohioはあなたを愛しています!Kollade på google translate hoppas det stämmer! :)

2013-02-05 @ 19:00:56
Postat av: Yohio

Du är såå söt man blir nästan kär i dig eller jag är det fast jag bara är 10 år och du är typ 17 16 tror jag. och jag ska kanske gå på Japanska med min morbror tror jag det va

2013-02-10 @ 16:45:46
Postat av: Thess

Hej Yohio!
Jag älskar din blogg och att få läsa som dig i Japan och att du nu har blivit så stor i Sverige, jag önskade att du kunde få mer tid med att skriva på bloggen.
Jag är väldigt intresserad av Japan(Har varit det ganska länge nu.) och gillar att läsa om det här på din blogg och du är en jätte stor inspration för mig att du blev så stor i Japan och att du vågar vara dig själv.
Jag seriöst älskar och beundrar människor som vågar vara sig själv eftersom det inte är många som vågar det.
Du är en jätte gullig kille och jag hoppas du har det helt awesome just nu!
Jag längtar tills ditt nya album kommer ut o jag hoppas du kommer läsa det här! :3

2013-03-13 @ 13:08:43
Postat av: sara

när går man i pansion(hur man nu stavar det)som artist

2013-03-19 @ 19:26:06
Postat av: Anonym

ÅÅÅÅ sjukt coolt ju! ^_^

2013-10-14 @ 15:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0