Japan Promo Trip #3

God afton!

Oj, oj, oj... Jag har verkligen inte skrivit här på länge. Igen.
Era frågor från frågestunden kommer nog upp i dag eller
i morgon. Vi får se helt enkelt hur tiden uppför sig!

I alla fall så anlände jag till Japan i dag för tredje gången
detta år. Bloggade inte om senaste gången, men det fanns
ingen tid för det. Nu har jag dock lite tid till övers för att kunna
skriva detta inlägg, så ni har tur(^_−)−☆
Jag kommer att stanna i 2 veckor för att göra massvis med
promotion inför släppet av "REACH the SKY" (släpp 25:e).
Det blir bland annat TV-framträdanden och intervjuer, samt
ett live event mitt i Shinjuku den 28:e på tre olika tider.
Mitt support-band denna gång är DuelJewel. Alla förutom
sångaren (såklart). Ser mycket fram emot det!
Trummisen (som också var support förra gången) har förut
spelat på TV som support åt GACKT. Ena gitarristen är även
med i GACKT's "Setsugekka -The End of Silence-" PV. Det
känns väldigt kul att jobba med så rutinerade artister som
varit med otroligt länge i VK-branschen! Trevliga är de förstås
också♪

Har även planerat en middag med HIZAKI-chan nästa vecka.
Har inte träffat honom sedan oktober så det ser jag fram
emot! Det kommer att bli väldigt trevligt(^-^)

I morgon är jag ledig, så då ska jag träffa Seba bland annat.
Har inte planerat så noga, men det löser sig nog! Det är så
bra väder här just nu att det inte riktigt spelar någon roll vad
man hittar på, det räcker med att vara ute. Lika varmt som
en Svensk (bra) sommardag!

Aja, vi får se hur mycket jag uppdaterar, för schemat är rätt
tufft. Men förhoppningsvis kommer det nog upp några inlägg!

Tjarå~♪( ´θ`)ノ

 


Kommentarer
Postat av: Zasu

Ser fram emot din debut :D

Ha de bra

Postat av: Lee

Låter toppen :D

2012-04-18 @ 23:24:56
URL: http://bananacan.blogg.se/
Postat av: Ayus

Hej Kevin (Tror jag att du heter)♥ Jag har bara heelt plötsligt blivit DITT STÖRSTA FÄN!!!! Jaf tkr du är så mäktig ^_^" Men jag vart även helt CRAZY när jag fick veta att du kommer från Sundsvall OCH JAG ÄR ÖVER LYCKLIG JAG BOR I SUNDSVALL Jag hoppas att du läser detta JAG ÄLSKAR DEJ!♥♥♥♥♥♥♥

2013-02-02 @ 21:58:02
URL: http://Missaydell.blogg.nu/
Postat av: Felicia

Hejj! Åhh jag hoppas verkligen du kommer till Göteborg och signerar så man får träffa dig! Du är helt galet snygg.. (^-^) <3

2013-03-10 @ 22:24:39
URL: http://flisaiza.blogg.se
Postat av: Thecrazymuffinbone

Nu var du dum mot mig ;_; Du är min idol och Hizaki är min idol. Och ni ska träffas.... Jag skulle göra vad som helst för att få träffa Hizaki.

2013-06-09 @ 11:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0