Uppsala, Svandammshallarna -TEASER-

#BREAKtheBORDERTour2013


Kommentarer
Postat av: Miranda

Jag läste i expressen en recension om när du premiärspelade "Break the Border"-tour, och de hade varit så hemska! De hade skrivit att Rain var en instrumental-låt, att INNOCENCE var en BALLAD(!) och det högsta betyget som någon av dina låtar fick var 2 poäng! De är helt puckade, idiotiska och konstiga!

2013-09-07 @ 19:18:25
Postat av: Ett Yohiofan

Älskar dig Yohio. Kommer på en av dina konserter i höst. Kommer i Helsingborg. Tar 3 timmar dit men vad gör man inte för att se dig. Har träffat dig en gång innan!!! Var den bästa dagen i mitt liv!!

2013-09-07 @ 19:23:37
Postat av: Jenna13år

ha det så roligt Ett Yohiofan

2013-09-08 @ 00:51:01
Postat av: Mitzumi

Håller med Miranda!!!

2013-09-08 @ 08:30:50
URL: http://yohiomadness.bloggplatsen.se
Postat av: Cornelia

Ni är så bra. Din röst är otrolig ❤

Önskar jag kunde komma och se er.

2013-09-08 @ 10:31:10
Postat av: Aurora

Du var jätte duktig igår.

Är ett stort yohio fan❤❤😘😘💝💝

2013-09-08 @ 10:38:48
Postat av: Alexandra

Hej!förlåt mig!jag heter Cassandra och sen är jag jätteledsen över allt missförstånd!jag har skrivit på min Facebook sida om hur jag känner det!och du får gärna läsa det om du vill!jag står i allafall för den jag är!sen som du beskriver det i tidningen så tror jag att det är någon annan som är ett fan!för det första ursäkta mig av hela själen,men har du en hat klubb på redigt?som du själv beskrev att någon följer efter dig mm!=tror bara att det är någon i din närhet eller någon på jobbet!stackars dig!och hoppas att polisen hittar den som är dum mot dig!önskar dom lycka till!dig med och din familj!stackars dig,faktiskt mig med!som får skiten mm!ha det bra och sköt om dig både du och din familj mm!och önskar dig lycka till med framtiden...hoppas att du aldrig mera ska vara rädd!för att du är bara en liten kille på18år!mvh Cassandra

2013-09-08 @ 16:06:25
Postat av: Alexandra

Jag kan gärna prata med polisen själv!dom kan få se vad jag har skrivit mm!sköt om dig!mvh Cassandra ...bara dom får fast den som är dum mot dig!prata du med dom som du behöver!tyvärr har jag mitt liv att sköta med lilla du!tänk efter lite lilla vän!och sen vet inte jag vad du gör mm!förstår duuuuu!hoppas att jag aldrig ser dig mera!ursäkta!har ett eget liv faktiskt!så!

2013-09-08 @ 16:19:36
Postat av: C:

TRÄFFAR DIG VID SIGNERING EFTER KONSERT I HELSINGBORG. OMGOMGOMG LOVAR ATT INTE SKRIKA DEJ I ANSIKTET XD C:

2013-09-09 @ 12:09:20
Postat av: AnnaWarcus

AAHH du är så gullig!!!! ^^ älskar dig! Fick signerat ett skal i Göteborg vågar knappt använda det för att jag är rädd att autografen åker bort! Kraam! Förresten älskar verkligen himlen är oskyldigt blå när du sjunger den du är så duktig!

2013-09-10 @ 20:01:03
Postat av: LOVE YOHIO

Såg din turné buss utanför svandammshallarna!! Kunde inte gå på konserten.. :( men jag såg dig i Öregrund ska skicka brev till dig snart!! Älskar av allt på jorden!! <3333

2013-09-13 @ 16:52:34
Postat av: rebecca

du är bäst YOHIO du är helt enkelt underbar jag älskar det du gör och din look. puss och kram R 27

2013-09-13 @ 23:55:12
Postat av: Hal Marabel

Följande samtal äger rum mellan mig och Yohio igår kväll när jag och dottern kommer fram till signeringsbordet efter hans gig i Malmö...
Det ska tilläggas att han lät sina fans stå och vänta i över 1 timme innan han behagade komma ut och möta sina fans...
Vi var nästan först i kön...

Hal: Gött gig.... bra ös....
Yohio: ???
Hal: Kan du skriva dotterns namn när du signerar postern är du snäll... hon heter E...
Yohio: Nej, det kan jag inte... för jag hinner inte (samtidigt klottrar han det som liknar ett 'Y' och ett halvt hjärta på postern)...
Hal: Får jag ta en bild på dottern tillsammans med dig då...?
Yohio: Nej, tyvärr....

Ja, dotterns besvikelse och förundran över denne unge mans beteende var total...

Och jag, ja jag har bara en sak att säga till honom:
Fuck you, you fuckin' little shit... and don't you ever forget that it is your dear fans who make you what you are... Damn...!

2013-09-15 @ 16:43:59
Postat av: Luna

Hej!
Jag har en kollega vars dotter avgudar dig, precis som min dotter som fastnat för Seremedy. Min kollegas dotter ska på din konsert på fredag och hennes största dröm är att få träffa dig eller få din autografer, finns det en möjlighet för detta? Det skulle betyda allt för henne då hon även driver en fanclub för dig samt försöker få sin mamma att sminka henne som dig.

Tack för din tid och all lycka i framtiden! :3

// Luna

2013-09-16 @ 16:26:53
Postat av: Teddybear3

Hej, jag är ett STORT fan av dig & min bff <3
Vi ska på din konsert i Stockholm <3
Det ska bli så sjukt kul :)
Och vi har typ skickat ett brev till dig eller snarare paket :D
Men jag vet inte om det har kommit fram, men jag hoppas det:)
Hoppas du och Sora har det bra ;)
Ha det bra!

2013-09-24 @ 19:51:57
Postat av: Teddybear3

Hej igen om du undrar varför jag valde just "Teddybear3" som namn var det för jag heter det på ett as kul spel som heter moshimonsters.com

2013-09-24 @ 19:54:09
Postat av: den som bryr sig

jag fick till slut se dig i skansen. tack vare dig kan jag tro på mig skälv och jag har slutat lyssna på vad folk tycker om mig. jag älskar alla dina låtar. ha en bra dag puss och en kram från mig hejdå

2013-10-14 @ 20:39:01
Postat av: YOHIO<3

Hej YOHIO! Bara en liten fråga. Har du färgat håret svart?

2013-10-15 @ 16:11:39
Postat av: Jenny

Synd att jag inte han få biljett:(

2014-03-21 @ 09:34:53
URL: http://japanworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0