Örebro, Conventum -TEASER 2-

#BREAKtheBORDERtour2013


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Åå så bra ni är. Jag önskar jag kunde komma och ser er ❤ Får nöja mig med att ha sett er 4 gånger :D

Hoppas jag vinner tävlingen på instagram där man kan vinna 2 biljetter till stohkolm och träffa dig Yohio så kanske det blir 5 gånger jag får se dig och den 3 gången jag får träffa dig.


Kram // Cornelia.

2013-09-06 @ 13:25:50
Postat av: Thecrazymuffinbone

jag var där XD
Ni var fantastiska! Gör (nästan) vad-som-helst (drakperspektiv) för att se er igen!

2013-09-06 @ 22:28:54
Postat av: fotbollstjejenolivia.blogg.se

Hej jag heter Olivia och jag är ett FÄNNNN!!!

jag gillar dig mest av alla och min kompis hannnah tackar för brevet du jag ska titta på dig i melodifestivalen kommer haja hejdå

i love yuo

2014-01-24 @ 15:45:01
Postat av: fotbollstjejenolivia.blogg.se

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii love yuo

2014-01-24 @ 16:11:19
Postat av: fotbollstjejenolivia.blogg.se

jag äääälskar dig

2014-01-24 @ 16:28:44
Postat av: ebba

hej yohio jag åker till utom lands i morgon 4 på natten men det måste man göra om man ska utom lans yohio eller vilken tid går du upp när du ska till japan en vecka eller två vad vet jag hur länge du är där nere har du alltid solglasögon på dig där nere yohio och vem tar had om dina husdjur medans du är i japan och har spelningar för fansen där nere och hur länge får du sitta och skriva autografer till alla fans eller tar dom foto också yohio i så fall har du bra tålamod yohio jag kan bara hålla mig i 5 minuter sen får jag spel så att jag kan till och med ha sönder saker så men jag kan också springa in i saker som in i en glasruta det gör ont om man gör det yohio men det är inte så det är inte så jag menar men försök att se mig som ett andra hands val yohio men iför sig så känner jag mig dum som säjer det har till dig jag är känner att jag älskar dig jätte mycket det är inte bara för dina vackra ögon
och för ditt leende yohio så jag kommer alltid och framtid älska dig även om du är har i Sundsvall eller i japan på semester yohio men det kommer att hitta dig på hitta . se och söka efter din gata och post nummer så kommer man hitta dig på nätet ,p s
jag älskar dig för alltid yohio .

2014-04-17 @ 16:31:34
Postat av: Emma

yohio är söt och gullig

2014-06-17 @ 07:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0