YOHIO live in Kiruna

Tack Kiruna! Ni var underbara.


Kommentarer
Postat av: Jennifer Wensund

Hej Yohio! Jag totalt älskar dig! Har dig som bakgrund på mobilen och allt! Jag och min mamma älskar dig!! Lysnar på dig hela tiden!!!!! :) <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <<3 <

2013-06-29 @ 22:12:12
URL: http://nattstad.se/jennifermwensund
Postat av: Olivia Fredriksson

Åh vad vacker du är! Bra att det gick bra för dig/er. Mycket kärlek till er alla<3

2013-06-29 @ 22:15:06
Postat av: Emeline 6 år

Hej Yohio
Har precis sett dig live i Kiruna, ville efter det bara ha din autograf på min arm som jag fått av många mina idoler men du ville inte detta...
Varför?

2013-06-29 @ 22:50:56
Postat av: NiHyo

Yohio, du är en riktig charmtroll vet du det? Vi ses på tisdag på Allsång på Skansen! xox

2013-06-30 @ 00:02:22
URL: http://swagpictures.blogg.se
Postat av: Elin

Det är tur att man har bra sällskap när man ska åka långt. Trevlig resa hem. (^ ^)

Kram på dig <3

2013-06-30 @ 00:21:49
URL: http://eliinpelin.blogg.se
Postat av: Blaze the cat loves YOHIO

Vad rolig Marcus va i bakrunden!! Hihihi!!:D
Vilken tur att spelningen blev lyckad!! :)
Åååå!! Jag kan knappt vänta till din höstturné!! :)
Vi ses på Helsingborgsarena den 20 september.
Du mår säkert bättre till när du ska vara på Allsång på Skansen. (Jag är 99% säker på det.)
Krya på dig min sötaste gullunge YOHIO!! :)
Puss och kram!! Min sötnos YOHIO!!
I LOVE YOU MY SWEETHEART YOHIO <3

2013-06-30 @ 12:55:45
Postat av: Melinda

Ni var jätte bra! Tack för att nå kom ända till Kiruna, det var första gången jag fick chansen att se er! Puss!♡

2013-06-30 @ 14:21:30
URL: http://www.melindabacke.devote.se
Postat av: Miranda

Jag var på Kirunafestivalen och stod på främsta raden! Även om jag bara är åtta år så såg jag allt på scenen, min mamma slängde också upp min pärlplatta som det stod YOHIO på!
Bästa dagen i mitt liv! Bättre än på shopping i Luleå! Men tyvärr
fick jag inte din autograf för tredje gången. Kram!

2013-07-01 @ 11:48:12
Postat av: Angelica

Hej bästa Yohio!

Jag har en brorsdotter på snart sex år som är "kär" i dig. Du är hennes första kärlek och hon har ritat en jättefin teckning utav dig där hon har skrivit att du är snygg. Hon älskar att du är färgglad, speciellt rosa!

Imorgon skall jag och hennes mamma överraska henne och ta med henne till Allsången (hon får stanna uppe sent just därför) så hon får se dig uppträda. Hon kommer bli helt lyrisk. Hon har flera gånger frågat sin mamma och mig om vi har ditt nummer så vi kan ringa dig!
Hon är en fantastisk söt liten tjej!
Finns det någon chans att hon kan få träffa dig och ge dig sin teckning? :) Eller finns det någonstans vi kan skicka den och kanske kan få en autograf ifrån dig?

Vore hur bra som helst och jag vore dig evigt tacksam då hon är min lilla ögonsten.

Du är grym!

Kram Angelica!

2013-07-01 @ 15:07:05
Postat av: ??????????

こんにちはYohio vad heter du på facebook? (Din riktiga facebook)

2013-07-01 @ 15:14:41
Postat av: Cornelia

Aw, sweet <3 . Längtar tills imorgon då du ska va på Allsång på skansen. 3 Agusti kommer bli en underbar dag en av dom bästa dagarna i mitt liv då jag ska få se dig uppträda. Du ska bara veta hur glad jag var efter du haft signering i ingallerian då du signerade 2 saker till mig. Du är min största förebild någonsin. Du är så underbar på alla sätt och vis. Du gör så mycket för dina fans. Hoppas bara att du någon gång får tid för att vila och för dig själv och dina underbara vänner. Kommer tyvär inte vara på Allsång på skansen och se dig
i morgon för jag är i Norge, men jag kommer självklart se dig på tv fast det inte är samma sak men det är bättre än inget.önskar själv att jag kunde gå och se dig. Men jag får ju se dig 3 augusti. Ses då sötis <3

2013-07-01 @ 17:25:57
Postat av: Caroline Karlsson

Jag älskar dig sååå mycket och jag tänker på dig hela tiden♥ Alla i min familj (utom jag) gillar inte dig men jag försöker försvara dig♡ Jag kommer troligtvis på din konsert i Malmö i höst. Du är bääst ♥♥♥♥♥♥

2013-07-01 @ 20:48:39
Postat av: K

Tack så mycket för att du orkade ta dig ända upp till oss i Kiruna! Jag blev grymt imponerad, återigen, över vilken kompetent låtskrivare du är! Du inspirerar.

Spring över näktergalens golv lika tyst som Takeo! <3

2013-07-01 @ 23:40:40
Postat av: Mirre

Jag har ett tips till dig, YOHIO: Byt ut Energidryckerna som du dricker mot Aloe Vera-Drycker. Då kommer du må bättre! Så blev det för min mamma i alla fall.

2013-07-02 @ 14:16:11
Postat av: Tina Johansson

Hej! Tack för den Mozart och hårdrockare och musiker du är. Glöm inte bort att du är ett musikaliskt geni och de kan vila. Du är en av de största, du berör totalt, så du kan vila när du behöver

2013-07-02 @ 20:59:15
Postat av: Linda

Huru förlåt för att jag tvångskramade dig mitt i natten i Kiruna:P du var inte så sugen haha! Men jag är nöjd! Tack ändå!

2013-07-02 @ 21:06:07
Postat av: Cornelia

Søtis

2013-07-02 @ 21:28:03
Postat av: Valle

Du gjorde det jättebra på allsång på skansen brorsan skratta men jag gillar det! Din stil är cool!

2013-07-02 @ 23:28:33
URL: http://kawaiivalle.vallius%40gmail.com
Postat av: Blaze the cat loves YOHIO

YOHIO du var jätte duktig igår på Allsång på Skansen. Jag gillar verkligen dina ny scenkläder du hade på dig!! Dom var jätte snygga och vad söt du blev när du hade tagit håll i öronen. Fast det är klart du har alltid varit söt YOHIO!! Du blir bara sötare och sötare min söta gullunge YOHIO!!
I LOVE YOU MY SWEATHEART YOHIO <3

2013-07-03 @ 13:20:19
Postat av: Moa

Yohio jag kan inte beskriva dig i ord du är så himla cool. Dina nya scenkläder var skit snygga<33 Du är skit coll ÄLSKAR DIG! Yohio=BÄST! MOA=ÄLSKAR DIG<33

2013-07-03 @ 16:03:44
Postat av: Anonym

Hej yohio! Tänkte höra med dig om det finns någon adress till dig/ eller en adress som kan vidarebefordra till dig..
Min dotter (6år) vill skicka en teckning till dig :) Hoppas på svar :)

2013-07-03 @ 19:25:47
Postat av: Watashi wa Yuki desu<3

Dudududuuuu ; - ; JAG SAKNAR DINA KRAMAR DIN FISS! <333 VI MÅSTE SES SNART IGEN! Saknar dig sedan tisdags,fastän jag var på Skansen sedan 11:00.... ; ^ ; ; >< ; ; [] ; ; Δ ; >//Δ//<
>=< >W< o,...,o ^w^ =,= =_=" =...=" -.-'
Watashi wa anata o aishiteru YOHIO-kun/san!!<3333333333

2013-07-05 @ 00:00:47
Postat av: Cornelia

Så söt du är. Jag hoppas att du får vila någor iallfall. Hoppas verkligen att du får vila på din födelsedag och ha riktigt kul med dina vänner. Ta hand om dig YOHIO <3

2013-07-06 @ 20:54:18
Postat av: Fam. Wilma Adman

Hej bästa, bästa Yohio!
Tack för det magiska ögonblick Du gav min 5-åriga dotter Wilma! :0)Vi hade förmånen att komma backstage efter allsång på Skansen,för Wilma var det en stor upplevelse bara det. När Du så fint uppmärksammade hennes tröja med ditt namn på, så omtänksamt la armen om henne och lät oss ta bilder helt lugnt med total närvaro med oss visar både din ödmjukhet samt professionella medvetenhet.Bilderna blev super fina! Efter kom vi på så mycket vill ville delge Dig, tack för din personliga dokumentär i Barnkanalen, bra artikel i DN om läsandets betydelse och att hela familjen gillar Dig och Din musik!! Allt gott till Dig från fam. Adman

2013-07-07 @ 15:29:45
Postat av: julia

bara 95 mil det är inte så bara yohio men hoppas det går bra då tjadå

2013-07-12 @ 17:44:15
Postat av: Anonym

Hahaha, nu har vi bara typ 90 mil hem ;-) haha du är bara för go

2013-07-14 @ 22:40:49
Postat av: vera 19

Haha, lite sent men hoppas ni hade en skojj resa hem ialf xD

2013-08-02 @ 00:41:19
URL: http://vevvivampire.blogg.se
Postat av: Caroline

hej yohio jag gillar dej jätte mycket hela tiden du är den underbaraste. som finns jag hejar på dej tänk på mej

2013-08-17 @ 20:44:24
Postat av: Japan-galen tjej

Håller med, du är verkligen ett riktigt charmtroll, Yohio ;) <3
Höll på att skratta ihjäl mig vid det där "Jag vette fan vad det är i bakgrunden" XD

Kom till Uppsala också! (Min största önskan, om du inte redan varit här utan att jag vetat nåt :/ <3)

2014-02-18 @ 23:14:04
Postat av: olivia

hej! yohio jag är ett stort fän. jag tycker om dig och när det var melodifestivalen 2014 så röstade jag på dig 4fyra gånger. Med vänlig hälsning Olivia tjao

2014-03-20 @ 07:47:25
Postat av: ebba

hej yohio du jag håller på att skriva en japansk låt till dig i varje hjärta heter den allt så every heart eller hur hoppas att du kommer att gilla den

2014-05-11 @ 12:31:39
Postat av: ebba

HEJ YOHIO JAG EBBA ÄLSKAR DIG SÅ MYCKET SÅ LIKA SÖT SOM DIN UNDERBARA UNDERBAR RÖST YOHIO

2014-09-07 @ 11:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0