Rehearsal

Rehearsing for a festival.


Kommentarer
Postat av: Maja

Småland saknar dig!!! <3

2013-06-28 @ 18:41:36
URL: http://majagraddvall.blogg.se
Postat av: COCOS

Ni kan väl ta med mig! Ni åker ju förbi. Jag bor i Örnsköldsvik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2013-06-28 @ 18:58:03
URL: http://seremedynoveller.blogg.se
Postat av: Joa

Vad kul, jag tyckte jag skymtade din gitarr där?
Det var länge sedan vi fick se dig uppträda med den men den där glimten gör att jag hoppas på att du har med den på turnén, perfekt, det ser jag fram emot :-)!!

2013-06-28 @ 19:38:28
Postat av: Cornelia

Hoppas det går bra men det gør det nog . Det år ju du som ska uppträda.

2013-06-29 @ 10:03:57
Postat av: Ditt största fan

JAG ÄLSKAR DEJ! DU ÄR MITT ALLT! TACK FÖR DU FINNS. DU ÄR SÅ MODIG!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2013-06-29 @ 10:49:28
Postat av: Julia

Jag ÄLSKAR dig!!!<3
Du är mitt allt!!<3

2013-06-29 @ 13:04:56
Postat av: julia

Heej du är ett stort fan och älskar dina nya scen kläder jag älskar harte brake hotel. hoppas du läser detta!! hejdå love you

2013-07-02 @ 22:54:18
Postat av: LOVE YOHIO

Saknar dig!! Du betyder allt!

2013-07-05 @ 18:03:22
Postat av: Wilma

Såg dig på RockOff ikväll, bästa kvällen någonsin, du ägde! Hoppas verkligen att du kommer nästa år! Synd att jag inte hade råd för att köpa något som du kunde ge autograf på, annars hade jag köpt! // En av tjejerna som vinkade flera gånger åt dig

2013-07-27 @ 00:33:39
URL: http://neeellyy.blogg.se/
Postat av: YONNA

Finns så mycket jag skulle vilja säga till dig! Vet inte riktigt vart jag ska börja.... Men för mig är du helt underbar. Så sjukt vacker! Enligt mig finns det ingen vackrare person. Du är verkligen en sån man önskar det fanns fler av (speciellt där jag bor ;3 ). För mig, betyder du allt. Jag menar det, du betyder verkligen allt för mig! Många säger väl så bara för att dom är så himla stora fans av dig.. Men jag menar verkligen varje ord jag skriver till dig nu! Du ska vara riktigt stolt över dig själv. Du har "haters", men du struntar i dom. Men du får mer kärlek än hat, och det är ju det bästa! Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara hur mycket jag älskar dig och hur mycket du betyder för mig. Massa. Massa kärlek till dig från mig! Du är bäst och underbart vacker, kom ihåg det! Pussar och kramar och ännu mera kärlek till dig!! <3 <3 <3

2013-07-28 @ 17:04:37
URL: http://EpicPrincess.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0