Promenad

Hellu!
 
Nu har jag precis kommit hem från en uppfriskande promenad i det (ibland) vackra Sundsvall. Jag ska egentligen gå ut och gå två gånger om dagen, men slarvat med det under midsommarhelgen eftersom min röstcoach inte varit hemma. Jag går annars ut och går med henne morgon och kväll i konditions- och träningssyfte.
 
För tillfället sitter jag och planerar hur den kommande repveckan ska läggas upp på bästa sätt. Jag kommer definitivt ge pojkarna "a hard time", eftersom det var ett tag sedan vi repade ihop. Det är tur att de är tuffa grabbar med mycket diciplin! Men att spela live handlar inte bara om att kunna spela låtarna tillsammans så bra som möjligt - det handlar (nästan) lika mycket om scenspråk och vilken känsla, eller "aura" man utstrålar på scen. Därför kommer vi även att jobba mycket med andra delar än just själva spelandet denna vecka. 

Att träna fysiskt är till exempel en viktig del för att orka med en hel spelning, något man lätt glömmer bort som musiker - tyvärr. Men det är något jag har börjat med på senaste tiden, inte för att bygga muskler för syns skull - för det bryr jag mig verkligen inte om - men för att kunna orka med det stressiga, krävande och påfrestande liv jag lever. Speciellt med fokus på live-spelningar. Utan kondition och nödvändiga muskler upptränade blir det väldigt svårt att klara av en hel konsert på minst en timme, utan att bli helt slutkörd ungefär halvvägs igenom. 

Nu förstår ni förhoppningsvis att det ligger lite mer jobb bakom allt än man tror. Så är det med det mesta inom musikbranschen och artistlivet. Det slutgiltiga resultatet blir aldrig utan otaliga timmar nedlagd tid och energi. 
 
Puss och kram på er. 
 

Kommentarer
Postat av: YOHIO's största fan.

Åhh, jag är sjukt taggad till september!! <3

2013-06-23 @ 20:18:53
Postat av: Linn S Johansson

Hej

hoppas att du hittar tid till att vara ledig också

Kram Linn

2013-06-23 @ 20:24:33
Postat av: Felicia

Var rädd om dig bara. :)♥

2013-06-23 @ 20:29:35
Postat av: Y O H I O s p r i n c e s s

Det här med träning har jag tänkt massa på! Jag menar för att vara en artist så krävs det ju verkligen att man är tränad för att orka med sitt yrke inom alla olika delar, och som du sa så krävs ju det speciellt för de som exempelvis du som spelar mycket live. Men tycker det verkligen är intressant att du tar upp det eftersom jag tänkt mycket på det, eftersom jag alltid undrat över hur du orkar med allt. Jag menar för din del så vill du ju dels inte vara världens mest muskulösa person, men du måste ju också tänka på din image och så. Och den imagen du har, den är ju inte direkt den som ses som män med muskler, haha, nej men jag tror du förstår. Så jag har liksom alltid undrat över vilken träning du gör eftersom du måste träna, men samtidigt inte träna så hela din image "förstörs" p.g.a mer synliga muskler. c: <3

2013-06-23 @ 20:30:15
URL: http://Mvphotos.blogg.se
Postat av: Blaze the cat loves YOHIO

Tack YOHIO!! För att du skrev att man måste ha bra kondition för att orka med en hel konsert. På ungefär en timme. Då vet man det om man ska satsa på att bli en artist. :)
Jag längtar skjut mycket till den 20 september. När du kommer till Helsingborgs Arena.
Puss och kram till dig med min lilla gullunge YOHIO.
Love You my little Sweetheart YOHIO <3

2013-06-23 @ 20:34:33
Postat av: Emmy K

Ja, övning ger färdighet är ett bra uttryck här!
Träna för att muskler behövs inte, utom man tränar så mycket mer.., Som exempel: Jag går fram och tillbaka från jobbet och helt omedvetet får jag bättre kondition. Bor man nära arbetet är det utmärkt!!

2013-06-23 @ 20:39:42
URL: http://emmysailorstar.blog127.fc2.com/
Postat av: TheRedRosedTiger

Skönt att höra att du faktiskt tar hand om dig själv, hört så många oroande saker. Känns bra att få läsa detta skrivet av dig och inte någon annan ^_^

2013-06-23 @ 20:40:03
Postat av: Elin

Träning är alltid viktigt, även om det inte alltid är lika roligt. (a) Lycka till nu med repandet i veckan, glöm inte bort att ha roligt också bara. (^_-)

Kram på dig <3

2013-06-23 @ 20:58:24
URL: http://eliinpelin.blogg.se
Postat av: Anonym

Är det här den riktiga yohio ?

2013-06-23 @ 20:59:32
URL: http://jonza.blogg.se
Postat av: linnsansj.blogg.se

Hej Yohio jag vill att du ska kolla in min blogg om du kan snälla och komentera kanske eller ge mig råd om du kan men du är cool och jag vill inte att du ska förändras något

Kram & Puss Linn

2013-06-23 @ 21:13:55
URL: http://linnsansj.blogg.se/
Postat av: Louise

Gud tack! Bra och veta när man själv drömmer om att bli artist... Det ända jag gör är typ att lägga upp några covers då och då på VideofyMe. Bra att du kommer med sånna här inlägg! Jag tycker att du är en RIKTIGT BRA förebild. Vågar stå upp för den du är är det inte många som vågar alltid... Jag gillar ditt sätt om man säger så. Hehe..

Kram&puss Louise. :)

2013-06-23 @ 21:31:38
Postat av: a m a n d a ~

Har alltid undrat hur du orkar med allt, så nu vet jag. Förstår bara inte hur du orkar med träning också? Haha! Du är verkligen sjukt duktig som klarar allt det här, måste vara en sjuk press, men ändå ler du så fint på alla signeringar och foton, så du bevisar verkligen att allt är möjligt. Var rädd om dig bara finaste, kram! :)

2013-06-23 @ 22:07:48
URL: http://amandacolfer.blogg.se
Postat av: Cornelia

Underbart. Att du gör allt det här för oss fans, du vet inte hur mycket det betyder för oss. Att du orkar med allt det här signerigar och uppträdade och tränig osv hela tiden. Du är en jättebra förebild, jag ser upp till dig. Du har gjort så otroligt mycket för mig, när jag hade det som jobbigast i skolan kom du och det betyder så mycket för mig. Såg dig första gången här i sundsvall på Birsta sen var jag på dig signering här i Sundsvall på in gallerian och du kollade verkligen en i ögonen man blir så glad. Du är den bästa idolen som finns. Jag hoppas verkligen att du får sova lite också. Du betyder mycket för alla oss fans. Vi älskar dig YOHIO.

Puss och Kram på dig // Cornelia

2013-06-23 @ 22:36:21
Postat av: linnsansj.blogg.se

Hej Yohio och hans andra fanns jag vill jätte gärna att ni kollar in min blogg linnsansj.blogg.se

2013-06-23 @ 23:47:08
URL: http://linnsansj.blogg.se/
Postat av: Wilda

Jag älskar hur du beskriver hur det är att vara artist, egentligen
Det är inte bara att sjunga, det är mycket annat också.
Men du får mig att vilja leva min dröm och jag älskar dig för det ❤

2013-06-24 @ 06:44:30
Postat av: Emmy ^_^

Kämpa på!!!! Vet hur det känns när man tränar hårt >_< men det är bara att tänka på att man har en anledning och ett mål med själva träningen! Lycka till<3

2013-06-24 @ 09:18:45
Postat av: Wendy

Puss på dig också :*

2013-06-24 @ 09:59:24
Postat av: Wendy

Puss på dig också :*

2013-06-24 @ 09:59:24
Postat av: Wendy

Puss på dig också :*

2013-06-24 @ 09:59:25
Postat av: Agnes

Tja Yohio jag hter agnes jag vet att inte du kommer svara på det här för det är ju så många som skickar till dig men om du ser det snälla svara så du vet har jag min blogg med min kompis Alice vi skulle bli jätte glada om du svara Alice är ett jätte stort fans för dig tjabbba

2013-07-24 @ 17:08:16
Postat av: Ett Yohiofan

Älskar verkligen dig Yohio!!! Men hur orkar du allting??!!

2013-07-30 @ 18:57:16
Postat av: Varför??

Varför ska man skriva in Epostadress??? Gjorde inte det nu men vad händer om man gör det?? Svarar Yohio på frågor och sånt på ens E-post om man frågar några frågor här på kommentarerna??

2013-07-30 @ 19:00:06
Postat av: LoysanLouise

Älskade Yohio! Jag hörde om din "sjukdom" på TV - att du aldrig haft hungerkänslor. För det första vill jag säga att jag lider med dig för det kan verkligen inte vara lätt i det samhälle vi lever i - där så mycket kretsar kring mat!
Varför jag skriver är för att jag tror jag kan ha en lösning på ditt problem! Jag driver en Hälsokostbutik - Leva Sunt, och har kommit i kontakt m ditt problem en gång tidigare. Det jag erbjöd dem hjälpte, men vill man bli helt frisk krävs en speciell behandling som jag inte kan/vill skriva om så här öppet. Kontakta mig gärna via mail/min hemsida/mobil. För jag vill verkligen bara hjälpa dig, underbara Yohio!

Puss och kram, Louise

2013-09-23 @ 00:21:42
Postat av: ebba

du är den sötaste man har set och min kompis är kär
i dig hon undrar om du har någon flickvän

2014-03-16 @ 11:33:08
Postat av: fyrklöver11

du har så söta ögon ditt leende jag kommer att älska dig forever


2014-03-16 @ 14:42:26
Postat av: fyrklöver11

yohio du är den snällaste och den sötaste som finns
i värden och jag och min kompis kommer att älska dig föraltid och vi gillar din musik som our story heartbreak hotel Sakura och reveloton

2014-03-16 @ 14:47:40
Postat av: fyrklöver11

din musik är så bra att jag böjar gråta när du spelar din underbara musik på radion i skolan och jag kommer att älska din musik föraltid och du har du någon flickvän eller inte jag undrar bara för att min kompis är kär i dig så hon undrar om du har en eller inte.
å för resten när har du spelning i japan min kompis undrar bara för att hon vill se dig där för att du är så söt tycker hon. hon vill bli din flickvän för att du är så söt tycker hon men jag sa att det blir inte nog så som du vill hon började gråta men jag sa att du inte har tid med att va med henne men hon gav sig inte


2014-03-16 @ 14:59:27
Postat av: fyrklöver11

du har en vacker sång röst yohio det vet du väl
men i mina ögon är du den vackraste killen man kan önska sig och drömma om så söt du är kan man inte vara arg på men min kompis är arg på dig för att du inte har någon tid med henne att skata med på dagarna men jag sa åt henne att du har inte så mycket tid för det men hon brydde sig inte om det jag sa till henne men hon sitter bara å gråter mo att du ska bli hennes men jag bryr mig inte vad hon säger till mig vad ska jag göra yohio du som är smart kan ge tips till mig så att min kompis ska sluta gråta .
eller

2014-03-16 @ 15:10:34
Postat av: fyrklöver11

söta yohio vill du lära mina klasskompisar att spela gitarr du är så söt så man dör tycker jag men jag är för ung för dig du som är så söt försanar en sötare tjej en jag då ska du se min kompis hon är lika söt som du och älskar din musiksmak och vill ha dig so sin pojkvän

2014-03-16 @ 15:20:40
Postat av: fyrklöver11

kärade yohio du jag vill bara att du ska vara redd
om dig yohio för att det finns bara en av dig och det är jag väldigt stolt tacksam över du gör allt på ett set som ingen annan gör det ska du bara veta yohio men hjälp mig att inte gråta när du är på tv nästa gång för att du är så söt i mina ögon så kommer du alltid vara den sötaste kilen i värden det finns faktist ingen sötare kille en du yohio

2014-03-16 @ 15:30:56
Postat av: fyrklöver11

yohio har du varit hungrig så tycker jag synd om dig jag älskar dig väldidit mycket om dig och jag bryr mig om dig värkligen om dig så var rädd om dig och ta hand om dig och om du hör mig i sommar så är det jag som skriker på dig för att du ska komma till mig och jag älskar deg värkligen över hela mitt liv hoppas att du läser det har för jag älskar dej .
men du har inte tid med mig och jag är kär i dig för att du är så söt i mina ögon så finns det bara du och jag i mina drömmar är de bara du och jag ingen annan en du är vacker jag vill ha dig nära hos mig när jag ser dig på data är det som att gå på moln för att du är så söt älskar du mig
lika mycket som jag älskar dig

2014-03-16 @ 16:02:29
Postat av: fyrklöver11

jag älskar dig lika mycket som du älskar dina fans
så älskar du mig om jag säjer att din kläd smak är bra för att jag har in att säga det till för utom dig som är så himla söt som du är yohio det är varför som du har mitt hjärta och själ och i mina ögon kommer du alltid vara den som har el lösning farjegång det har hänt något nåt eller kan jag det eller har du ingen tid för det
min sötnos till yohio har det bra puss och kram

2014-03-16 @ 16:20:19
Postat av: fyrklöver11

jag älskar dig lika mycket som du älskar dina fans
så älskar du mig om jag säjer att din kläd smak är bra för att jag har in att säga det till för utom dig som är så himla söt som du är yohio det är varför som du har mitt hjärta och själ och i mina ögon kommer du alltid vara den som har el lösning farjegång det har hänt något nåt eller kan jag det eller har du ingen tid för det
min sötnos till yohio har det bra puss och kram

2014-03-16 @ 16:20:22
Postat av: fyrklöver11

yohio du som är så söt säj mig ett bar ord vad kan jag göra för att du ska prata med mig säj så gör jag det du jag gör allt som du säjer så säj mig yohio vad ska jag göra utan dig du som är så snäll har väl nån lösning på allt det hela eller har du det i så fall vill jag att du säjer det till mig så gör det för dig jag kan göra allt du ber om x som vad du nu vill bara om du svarar på den här frågan hur många djur har du

2014-03-16 @ 16:37:20
Postat av: fyrklöver11

yohio är du hemma och ska göra nåt eller så fall vill jag vet det så jag kan hjälpa dig så att det går fortare så att du kan göra det du ska göra eller vill du inte ha nån hjälp från mig eller så fall älskar jag dig ännu mer en nu så fall så kommer jag att ge dig hjälp om nu du vill ha hjälp så be mig så hjälper jag dig i allevall så hjälper jag gena dig men om nu du inte har redan hjälp från någån annan i så fall älskar jag dig .

2014-03-16 @ 16:47:01
Postat av: ebba

hur orkar du hela dan om du inte har ätit nåt yohio
jag bryr Meg om dig för du är så söt och vacker och har så vackra ögon så man dör i all jag och jag hatar dom som säjer att det är inget att vara redd över men jag älskar dig yohio och kommer alltid göra det vet vet du i ale fall så vill jag att du ska veta att jag tycker att du är så himla söt så man dör när man ser in i dina vackra ögon

2014-03-16 @ 17:36:03
Postat av: fyrklöver11

kära yohio du är så snygg och vacker och söt så man kan önska sig men jag hatar folk som säjer vad man ska göra och inte göra eller hur yohio eller vad säjer du håller du med mig eller men du är så söt hur kan man vara så söt som du är dina ögon är så vackra ditt lede och du själv som har sån tur du har allt medans jag har inget som du har men man ska inte föredra andra eller hur eller vad tycker du tycker du som jag eller inte yohio eller vad sejer du

2014-03-16 @ 17:49:42
Postat av: fyrklöver11

yohio hur mår du jag har hört att du är jätte på gitarr men ur har du blivit så duktig som du är i dag och förlåt om jag skriver det här men jag vill att du kommer till min skola och lär mig spela gitarr men du har väl ingen för det va eller har du det så kom till min skola och lär mig att spela gitarr eller du kase inte har någon tid att åka till min skola i barka by eller har du tid med sånt på vardagarna eller har du mycket att göra i stelt för att hälsa på mig eller får jag träffa deg någon snälla är du så snäll för att jag vill visa alla i min skola så dom ser att du finns i varigheten
sälla så är du så snäll och jag orkar inte smöra längre till för dom tro mig inte att du finns eller vart är du någonstans nu yohio är du hemma eller borta någon annan stans yohio eller vad gör du nu för nåt skriver du vackra texter till en ny låt som du ska spela eller har du redan got det eller sitter du och titta på tv och dricker te med honung och mjölk inte för att jag undrar utan för att jag bryr mig om dig puss och kram

2014-03-16 @ 18:14:05
Postat av: fyrklöver11

oj jag menade att jag bryr mig om dig men inte för att vara dum mot dig du som är så söt det jag menade var att jag är redd om dig och om det finns bara en av dig yohio så varför ska man inte vara redd om dig som jag bryr mig om deg jet mycket om dig så jag är jet tack sam att du finns så att man kan han nån som man kan ha för att skriva snälla och vackra saker till dig och du yohio jag älskar dig mycket mer en min pojkvän

2014-03-16 @ 18:22:59
Postat av: fyrklöver11

men jag saknar dej yohio redan kan du svara snällt
på min fråga varför har du inte svarat på mina brev inte för att vara taskig men jag ska säja dej en sak som jag inte har satt det till någon men du måste lova att inte säja det till nån lovar du meg det men jag har en vän så tåg livet av sej bara för att hon fick inte träffa dig och säja att hon älskade dig och ditt bad seremedy så hon dödade sig själv genom att skar upp båda hand lederna så att bullen gick sönder men det var väll inget sa hon innan jag bara sa jo då det är vist nån som bry sig om dig ska du nog få se men hon sa att det säjer du bara för att få mig le sa hon en vaka innan hon sa ajö och lämnade mig mina tårar dom faller för jag saknar henne så mycket och hon kan man inte få tillbacka nu och hon älskade hur du gode innan hon dog men du måste lova mig att inte säja det till nån ok lovar du mej det eller

2014-03-16 @ 18:40:17
Postat av: fyrklöver11

men jag saknar dej yohio redan kan du svara snällt
på min fråga varför har du inte svarat på mina brev inte för att vara taskig men jag ska säja dej en sak som jag inte har satt det till någon men du måste lova att inte säja det till nån lovar du meg det men jag har en vän så tåg livet av sej bara för att hon fick inte träffa dig och säja att hon älskade dig och ditt bad seremedy så hon dödade sig själv genom att skar upp båda hand lederna så att bullen gick sönder men det var väll inget sa hon innan jag bara sa jo då det är vist nån som bry sig om dig ska du nog få se men hon sa att det säjer du bara för att få mig le sa hon en vaka innan hon sa ajö och lämnade mig mina tårar dom faller för jag saknar henne så mycket och hon kan man inte få tillbacka nu och hon älskade hur du gode innan hon dog men du måste lova mig att inte säja det till nån ok lovar du mej det eller

2014-03-16 @ 18:40:20
Postat av: fyrklöver11

yohio hjälp mig u jag har en kompis som älskar dig men hon tänker ta livet av sig om hon inte får träffa dig men jag sa till henne att du inte har tid till att träffa henne men hon lyssnar bara på dig och vad du säjer so hon tog livet av sig och jag behöver dig nu vad ska jag göra utan henne som har got så att hon lyssnade bara på dig och intet på mig och det gör så ont i mig att säja det har till dig men du är men enda som lyssnar på mig eller gör du det förlåt om jag låter kakig men jag är helt försstöd inom mig jag är inte arg på dig utan på mig säv jag vet inte vad jag ska göra utan henne men du har väl nåt råd jag kan få av dig snälla jag vill inte själv snälla hjälp mig nu yohio snälla jag vet inte vad jag har got sälla jag behöver din närhet yohio sälla koma och hjälp mig så lovar jag att ta det lugnt när du är här hos mig yohio jag gråter efter dig och jag vill inte mista en vän till mig kom hit snälla så sliper jag se att min vän tar livet av sig jag kommer att bli helt försstöt inuti yohio min vän vill ha dig snälla kom så hon sliper gråta här och slippa ta livet av själv så att hon vill se att du lever '
men jag är orolig att hon ska ta en kniv och sära i sig själv snälla plis jag ber dig bara en gång kom så tar min vän inte livet av sig för att jag vill värkligen se hennes leende när hon ser dig utanför hennes fönster så snälla yohio kan du göra det här för hennes skull hon sitter här och gråter efter dig och säjer att hon hatar sitt liv hjälp mig nu yohio vad ska jag göra för att hon ska lugna ner sig du som är so bra på att lösa saker vad tycker du att jag ska göra i ett sånt läge som nu min vän behöver dig nu kom hit snälla jag vill inte missta min vän Mia så att hon inte tar livet av sig stanna
några dagar så att hon inte ta livet av sig med en kniv som hon håller i nu

2014-03-16 @ 19:17:56
Postat av: fyrklöver11

yohio det har hänt något jag har en sak jag måste säja till dig men säj det inte någon det här stannar mellan oss två ko att jag vill inte att alla tycker att jag är konstig men jag har sjukdomen lp anfall och du tycker om mig för eller ör du för att jag hatar att ha lp som är jäte svårt att operera bort men du hatar inte mej en då eller gör du det men jag hatar att ha det ska bara du vet då menar jag det verkligen bara du veta och då menar jag det bara du och ingen annan en du Yohio jag hoppas att den här hemligheten stannar mellan oss två yohio lovar du det eller ans blir jag galen ska du bara veta det vil du nog inte se yohio då kan det hända hemska saker för jag har ah och så yohio jag älskar dig med stora bokstäver

2014-03-16 @ 19:38:17
Postat av: fyrklöver11

yohio jag älskar dig jäte mycket men vad ska jag göra utan dig min pojkvän har got slut med mig och jag är helt försstöd utan honom du hjälp mig vad ska jag göra nu nät min pojkvän har got slut och har nån annan jag sitter och gråter för att få han till backa han men inget hjälper vad ska jag göra för nåt jag har försökt att förklarat att det inte var jak som hade fat fest och att det var nån som spillde öl på mig men han tittade på mig och gav mig en smäll på kinden så att den bliv röd men jag försökte att stoppa honom att inte gå men vad kan man göra när två hjärtan blir krossade av ens pojkvän eller flickvän
hjälp mig yohio men ingen får ta re da på att jag ber dig som hjälp för då slår han mig ännu hårdare var han gör nu han sa att om jag ber dig om hjälp så täcker han döda mig säjer han men jag vill ju ha dig kan jag inte få det yohio snälla jag lovar att inte be dig om något mer om du bara hjälper mig nu innan han gör något med mig som jag inte vill göra med honom han kan tillomed slå mig gul och blå eller misshandla mig och du vill nog inte veta vad han tvingade mig till


2014-03-16 @ 20:03:21
Postat av: fyrklöver11

kära yohio jag har saknat dig hela dan idag over sett va du nu gör bloggar eller inte det vet jag inte men du kan väll svara om det är till deg man skriver till i så fall vill jag säja en sak men det här stannar mellan oss två ok anas vill jag inte att alla ska titta på det jag skriver till dig att du är vacker och söt och att du har värdens vackraste ögon färg på dina ögon men jag vet inte om det är yohio man skriver till här eller är det de som man skriver till yohio här i så fall vill jag veta om man får svar från han eller får man inte det men han som är så snäll skriver han verklige tillbacka till den som har skrivit till han eller jag vill bara säja att han är så himla söt i sina musik video i så vall vill ag säja han en sak att jag älskar hans kläd smak och hans musik smak

2014-03-17 @ 17:46:11
Postat av: fyrklöver11

efter som du nu är yohio så vill jag att du ska veta att jag älskar dig väldigt mycket som du älskar dina fans eller har jag fel eller gör du det eller men jag vill bara veta om det är den riktiga yohio som jag skriver till anas slutar jag att skriva till dig om nu det är yohio som skriver anas blir jag sur då händer det hemska saker på bloggen

2014-03-17 @ 17:54:50
Postat av: fyrklöver11

hej yohio vad gör du nu jag sitter och skriver till dig för att bäret nåt som har hänt i skolan yohio jag har huvudvärk hela dan i dag och jag saknar dig och fast vi inte kan träffas så vill jag att du ska veta att jag drömmer om dig vare natt och det är bara du och jag i mina drömmar och ingen annan som kan sjas oss åt eller vad säjer du nu mo jag säjer att ja drömmer om dig varje natt.

2014-03-17 @ 19:53:36
Postat av: fyrklöver11

hej yohio jag har saknat dig hela veckan ut men so tur var han jag hem innan jag skulle liga och sova yohio jag saknar dig jätte mycket men jag ser dig om en veckan yohio så jag kommer att skriva mer om den konsären yohio jag älskar din musik röst yohio och så älskar jag dig också yohio föraltid

2014-04-26 @ 10:50:01
Postat av: fyrklöver11

hej kära yohio du vet du att det är en vecka kvar innan jag ser dig i gen det kommer att bli kul yohio att se hur duktig du är och sen se hur mycket jag kommer gåta yohio det är 11 veckor senast jag såg dig i välling by city yohio du var så duktig så men jag kan knapp börja med att skriva en plank yohio där det kommer att stå ditt namn men JÄTTE stora bockstäver yohio men det är inte allt yohio jag kommer att skrika halsen av mig för att jag älskar dig såå mycket yohio men det gör inget va eller får man skrika när man ser dig eller inte eller får man säja ditt namn yohio eller vad får man göra på dina konserer yohio men det gör väll inget om jag har solglassögon eller yohio jag älskar dig såå mycket som du älskar dina fans för jag är ett av dina fans yohio och det blir andra gången jag ser dig i mitt liv yohio om en vecka så blir det andra gången jag ser dig yohio men det gör väl inget va eller yohio jag älskar dig såå mycket yohio så men jag kan tu värr inte titta rätt in i blickande jus yohio för att jag har lp anfall som gör att jag skakar så varför så har jag solglassögon men jag ser dig en då fast jag har solglasögon på mig yohio för att jag inte ska gråta så har jag med mig pappernäsdukar i fickan yohio jag saknar dig och jag kommer att sakna dig hela veckan ut yohio till på nu på fredag yohio för då är det dags å se hur söt du är och för att lyssna på din musik och ditt band seremedy eller hur stavar ditt band yohio stavar mann seremedy så här eller yohio stavar jag rätt eller fel . pussar och kramar i från ditt största fan ebba

2014-04-26 @ 17:01:58
Postat av: ebba älskar yohio

yoho jag älskar din musik yohio det gör jag verkligen yohio du har en sån talang yohio så man knappt tror att det är du som är så duktig yohio du är riktigt bra på att spela gitarr yohio jag kan bara del 1 och del 4 sen kan jag inte mer men du kan väll lära mig att spela gitarr yohio spelar du brädd spel yohio som kub och sak yohio eller kan du mer en det jag skriver för utom japanska svenska och engelska yohio i för sig så är du ganska smart för mig och jag är ganska smart jag också yohio men det vill du non inte veta vad jag gode i dag jag försvarade en kompis till mig som sitter i rullstol och kan knappt röra sig det är ju synd om henne så jag försvarade henne för att inte få blåmärken på armarna och på bena yohio så jag gode nåt bra i ale fall eller hur yohio tänk dig att någon ställer
upp för dig nån dag så skulle du bli tack sam för det eller hur yohio . så jag sa år dom på skarpen att sluta hålla på med det dom gör mot henne som sitter i rullstol yohio jag sa sluta gör inte så mot en so sitter i rullstol yohio då slutade dom på en gång efter so det inte var nån fröken där vi va så fick jag säja åt dom killarna att sluta hålla på så med emma så dom drog där i från så fort det bara kunde emma sa tusentack ska du ha för att du sa åt killarna att sluta hålla på med en som sitter i rullstol men jag kan stå på bena så jag kan gå men det är svårt när det inte är nån som håller i mig när jag går och hämtar mat och grönsaker och vatten så kan du hjälpa mig med det snälla sa hon till mig och jag sa ja vist kan jag hjälpa dig emma sa jag och hämta mat och vatten åt henne

2014-04-28 @ 17:52:51
Postat av: ebba älskar yohio

hej yohio jag är så läs på att en kille håller på med mig jämt och ständigt yohio och jag vet inte vad jag ska göra yohio jag har liksom ingen hälst kontroll över det killen gör och det värsta som händer nu böjar han slå och sparka mina kompisar , yohio kom till vedesta yohio när du ser en byggnaden som är brun så är det den skolan jag går i men i för sig jag kom jut på en sak att du går ju i skolan också i skolan yohio eller har du en tid nar du är ledig yohio eller jobbar du jämt och ständigt yohio vadd och hur ska du kunna koma till min skola när du jobbar så ,mycket som xdu gör har du någon rast eller så du kan tar lite syre yohio eller är du inne hela dagarna eller yohio vart bor du i Sundsvall inte för jag hade tänkte hälsa på dig i Sundsvall yohio utan för jag hade tänkt att bo i Sundsvall när jag blir stor som du vid 18årlden för du är väll 18 år väll du fyller 19 i år yohio den 18 juni eller yohio det är fyra dagar kvar nu innan jag ska se dig i gen yohio det ska bli roligt och kul att se dig i gen efter välling by city yohio det var en månad sen jag såg dig i välling by city och det var kul yohio jag kommer att skriva mer till dig efter maten nu men det går fort yohio så det kommer att inte ta så långt tid så du har hela kvällen på dig att skriva till mig yohio i ale fall tills klockan 9 i kväll okay yohio går det bra för dig om det är till klockan 9 i kväll men jag kommer att skriva till dig varje dag fram till konseren du har nu på fredag yohio där jag kommer att stå å gråta efter dig yohio och för att du är så himla söt lika söt som pikatcihu men du ser inte ut som pikatcihu yohio det är inte så jag menar men du är lika söt som den karaktären yohio men du ser inte ut så som jag menar jag menar inte för att vara taskig men du är ju såå söt yohio exakt som pikatcihu yohio jag älskar dig mer allt anat i värden yohio så om man får säja puss och kram till dig så gör jag det okay yohio

2014-04-29 @ 16:58:50
Postat av: ebba älskar yohio

hej yohio du vet väll att du är den sötaste som finns yohio det är far för jag älskar dig jätte mycket mer och mer för varje dag som gå yohio men det är väll ingen som bryr sig om det eller gör du det yohio om jag älskar dig jätte mycket får jag göra det då eller yohio du måst bara veta en sak som måste stanna mellan oss två yohio ok yohio jag är försjust i din stil du kör med vad heter den stilen du kör med yohio det är väll japansk still eller vad är det för stil du andvänder yohio på konserena yohio det ser ut som japansk stil yohio är det en japansk stil du andvänder eller yohio jag fatar inte hur du kan vara så smal och även orka hela dagen yohio är du inte trött när du kommer hem till Sundsvall eller yohio jag saknar dig kan du inte komma till vår skola ivedesta snälla jag gör vad som helst för utom att klä mig som en söt kanin yohio men jag gör allt som du säjer att jag ska göra så gör jag det åt dig ok yohio det är inte bara så att blir så att jag kan bli din vad du en brer om så gör jag det okay yohio jag gör allt för dig och ger mitt allt även om du är borta och känner inget för mig men jag gör allt för dig en då yohio för du är min lila gräddnos om nu jag får skriva så för du är söt som grädde yohio men du är en fantastisk vacker kille som finns yohio så bli nu inte för glad nu när jag sikar det har nu ok

2014-04-29 @ 17:35:21
Postat av: ebba älskar yohio

du yohio du har du någon flickvän eller jag bara undrar eller jag bara undra bara ok du behöver inte svara om du nu inte vill ok men jag älskar dig yohio om det går ok eller yohio eller går det bra att kala dig gräddnosen yohio eller har du redan et smek namn eller går det att kalla dig gräddnos ok yohio eller vad har du för smek namn yohio för du heter väll yohio i mellan namn eller jag vet inte för min kompis sa att du hette Kevin yohio lucas rehn eller stavar jag rätt eller har jag stavat fel yohio eller för jag vet inte hur man stavar ditt efternamn du har väll två efternamn , yohio du vet ju hur kallt det e i Sundsvall hur kallt brukar det vara i Sundsvall på viten på natten och när det är dag yohio så hur kallt är det där uppe yohio säj mig hur har du det de där uppe nu när det är halv sommar där uppe yohio fryser du eller för det gör jag jätte mycket yohio och men det gör inget för jag skriver till dig att jag mår bra jag är bara lite uppspelt när det gäller konsärer du har nu på fredag yohio till dess ta hand om dig och var rädd om dig jätte mycket yohio

2014-04-29 @ 17:53:44
Postat av: ebba älskar yohio

god morgon yohio jag hr goda nyheter yohio i morgon ska jag se dig andra gången i mitt liv det är så kul att se dig i gen yohio det är nästan som en dejt inte menat med det men det känns så inom mig när jag ser in i dina två vackra ögon so säjer mig var inte rädd att säja det du vill att dom andra tycker dåligt om dig men det är så svårt för mig att vara lika modig som du yohio men alla har ju sin sak att ta hand om eller hur yohio som du förkännar uppvärksamhet yohio av dina fäns som jag tycker att du har dom vackraste ögon på denna jord yohio men det inte men det är så farsenerane att du yohio har 1044 brev ifrån mig på nätet yohio men det är ju ingen som bry sig om det jag skriver dill dig yohio det är bara jag som ser verkligen hur du är så duktig yohio men det är bara att det är någån som vågar är känna det dom skriver som jag när jag skriver att du har dom vackraste ögonen i hela vår värld så mena jag det jag skojar inte du har värdens vackraste ögon yohio i från ditt sörsta fan ebba som kommer alltid älska dig

2014-05-01 @ 09:22:50
Postat av: ebba älskar yohio

i miss you yohio so mycket så jag längtar tills i morgon då yohio då får jag se dig andra gången
i mitt liv dess utom får du räkna med att jag kommer att skrika ditt namn efter varje låt du har sjungit yohio så i miss you

2014-05-01 @ 16:32:08
Postat av: ebba älskar yohio

när en Oslopolis mödad vid samma datum och på samma plats där han år

2014-05-05 @ 17:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0