Gotlandsfärjan!


Kommentarer
Postat av: Michikochan

Gotland är mitt andra hem. På de ungefär 16 gångerna jag har varit där så, (av nån anledning) tycker jag att åka båten är nästan roligast...
Nästan.
EH HUM
GLÖM ATT JAG SKREV DETTA

ha det bra (。♥‿♥。)

2013-06-07 @ 23:11:08
Postat av: Jenna 13 år


hej YOHIO
Du har en.............plats i mitt
Hjärta, en plats.......fylld med både
glädje & smärta, den delen kan du aldrig
ta ifrån mig, inte ens om någon annan
skulle få dig, nej dig kommer jag aldrig
att glömma, i mitt hjärta ska jag dig
gömma, i ett hörn kommer du alltid
att finnas för du är en människa
jag vill minnas, tro det eller
ej, jag kommer alltid
att älska
Dig

2013-06-08 @ 02:01:01
Postat av: lisa och amanda

Hej vi är två tjejer som vill att du ska ha signering i farsta centrum i stockholm. Vi skulle bli otrolig glada om du kunde ha det! Love you! <3

2013-06-08 @ 12:50:08
Postat av: Idaa

Var där vid ica maxi idag. Kan inte ens beskriva hur mycket du ÄGER! Har typ tappat rösten efter att ha skrikigt så mycket..

2013-06-08 @ 14:45:15
URL: http://MonsterInPink.blogg.se
Postat av: Julia

Älskar dig!
Ville hemskt gärna varit där!!!<3

2013-06-08 @ 15:06:44
Postat av: Maja

Har inte sett dig live på länge! vill så gärna gå på en av dina konserter (har bara varit på spelningar), men ingen av dina konserter är i en stad i Småland! :(
Snälla ha en konsert i Småland!!! <3<3
Skulle behöva lite uppmuntran, det enda jag har gjort på sommarlovet är att ha ont och vara på sjukhuset.. , så vill ha nåt att se fram emot!
Älskar dig så mycket! <3

2013-06-18 @ 11:55:31
URL: http://majagraddvall.blogg.se
Postat av: jossan yohio lover

du var bra på alsongpå skansen igår!!

2013-07-03 @ 13:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0