Onsdag

Hej på er!
 
I dag är det onsdag. Mycket intressant, eller hur? Vad ska ni hitta på?
Jag sitter och skriver på min bok medan jag umgås med min undulat, Sora.
Denna bloggs design är verkligen ouppdaterad... Nästan så det är pinsamt.
Men snart kommer bloggen att flyttas till min hemsida, därför gör jag inget åt designen
just för tillfället. Ni får stå ut med hur hemsk bloggen ser ut tills jag flyttat den!

Vilka kommer på signeringarna i helgen, förresten? Ser fram emot att träffa er.

Och glöm inte att kolla på Humorgalan den 1:a Maj!

Nu ska jag återgå till mitt skrivande. Hejdå så länge~

Puss puss.

Kommentarer
Postat av: Susanna

Så galet mysigt med undulat, saknar mina ofantligt mycket :/ Ta vara på allt mys du bara kan få med den lilla varelsen! :) Kraaam

2013-04-24 @ 18:20:59
Postat av: Frida

Jag längtar tills din bok är klar sötnos. Jag håller också på att skriva en fantasy bok😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

2013-04-24 @ 19:02:25
Postat av: angelica (instagram@ceuteangelicaa)

kommer den 28:e i trelleboerg på din singnering. överlycklig för att du kommer det betyder jättemycket för mig. my dream came true :D jag gör läxor. lysnar på yohio :D sedan ska jag kolla på yohio dokumertären yey

2013-04-24 @ 19:19:33
Postat av: Elina (^∇^)

Jag kommer! (≧∇≦)☆ Jag längtar jättemycket!

2013-04-24 @ 19:20:46
Postat av: ♥LOLiTA♥

Vadå stå ut med? Älskar designen♥ Super söt!! :3 ♥

När tror du att din bok kommer att bli klar då? ^^ Jag tänker köpa den hur dyr den än kommer bli! c: ♥♥♥

2013-04-24 @ 19:23:07
Postat av: Tezz

Vad vi gör? Jadu... Är hemma och är sjuk. Inte så mycket att hurra över direkt x)

Kommer dock inte komma på nån mer signeringsturné...:(
Men jag kommer vara i Öregrund i sommar!! :D Och det längtar jag skitmycket över!! Kommer stå med mina vänner med en stor skylt! Längtar tills att få se/träffa dig igen!!^^ <3

2013-04-24 @ 19:34:08
Postat av: Elin ~ elliponken

Jag längtar tills din bok kommer ut, det ska bli så kul att läsa den! :)

Dokumentären om dig igår var förresten jättebra! Så kul att få se mer "bakom kulisserna"! :D

Jag kan tyvärr inte komma på signeringturnén, bor för långt ifrån. Men jag träffade dig i Trollhättan! Underbart, kommer aldrig glömma den dagen! <3

Jag älskar dig YOHIO! Din musik får mig att bara sprudla utav glädje! Tack för att du finns! ♥♡♥♡

2013-04-24 @ 20:28:58
Postat av: Julia Rosén

Moshi Yohio :3

Jag är sjukt inspirerad av din look, kan du inte lägga upp en video eller ett inlägg där du berättar eller visar hur din sminkning går till? <3

Mata ne!<3

2013-04-24 @ 20:33:29
URL: http://juliarosen.blogg.se/
Postat av: vevsan

Jadu...kom nyss hem från syrrans träning med våran lilla polle(eller ja, liten är han kanske inte). Hoppas du någon gång kommer till en stad som ligger närmare min lilla by Bålsta, haha ;)Lycka till med boken!

2013-04-24 @ 20:33:44
URL: http://VevviVampire.blogg.se
Postat av: sara persson

hej YOHIO!
jag kommer till Kristianstad med en present!
ps din blogg är super fin! /kram sara

2013-04-24 @ 21:37:49
Postat av: Hedwig

Lycka till med skrivandet! :D
Med söta Sora som inspirirerande kompis går allt säkert ännu bättre <3

2013-04-24 @ 21:38:42
URL: http://prinshedwig.blogg.se
Postat av: Anonym

Vi ses i Trelleborg! :)

2013-04-24 @ 21:48:42
Postat av: Ida

Wait! What? A book?
Yaaay! :D Can't wait!! Is it a biography or what? I probably haven't been updated for the next 100 years! Haha!
You are the best always and forever!
Love ya!

2013-04-24 @ 21:49:36
Postat av: MoWaY

Vad jag gör... Typ sover ^-^


Längtar sååå tills då din bok kommer ut <3

2013-04-24 @ 22:14:10
URL: http://moway.bloggplatsen.se
Postat av: madeleine

vi ses på måndag i ullared =) länktar ditt =)

2013-04-25 @ 08:02:42
Postat av: Svarta.mejj

Heeeejj Yohio! Till vilka städer ska du i helg? Har inte hittat info om de så skulle hemskt gärna få svar!! Loveyya <33

2013-04-25 @ 12:55:42
Postat av: Emma

Jag kommer till Jönköping!! Längtar<3

2013-04-25 @ 13:00:38
Postat av: Hanna

jag kommer till Gekås!! :D Jag längtar sjukt mycket även fast jag var på signeringen i göteborg..hehe.. >.<

2013-04-25 @ 15:55:29
Postat av: Linn

Naaaw så gulligt att du gav mig en puss!
Jag sitter hemma som en cp skadad person efter som jag har lång tid kvar tills jag för träffa dig!
sjukt glad att jag ska se dig IRL!!!!!!!!!!!!!!!!

Puss Puss

2013-04-25 @ 16:17:05
URL: http://artbylinn.bogg.se
Postat av: Amanda♡

Puss på dej också! Hoppas de går bra me boken :) din underlat är otroligt söt YOHIO och de e du me! Du är en otrolig sångare och musiker! ♡♡♡

2013-04-25 @ 16:57:18
Postat av: thecrazymuffinbone

Skriver du en bok? Haha, det gör jag också, och den ska tryckas! (men resten av min klass skriver också) men vilken sorts bok skriver du? Snälla, säg att du skriver fantasy, jag älskar fantasy och skulle köpa din bok även om den kostade typ, en miljon, eller nåt sånt

2013-04-25 @ 18:14:26
Postat av: ❤ Mew Mew ❤

Kan inte vänta tills din bok blir klar, drömmer själv om att bli författare ❤ Hoppas jag får höra dig sjunga och se dig någon gång i IRL under sommaren! Längtar så :3
Kram o puss

2013-04-25 @ 18:43:57
Postat av: Miki (Elin)

Jag tycker i alla fall din design är helt underbar! :) För att det första man ser när man klickar sig in här på din blogg är dina vackra ögon. :) :) Köpte biljett tidigare idag till den 4 Juli, då du kommer till Öregrund. Det kommer bli helt fantastiskt, såg dig i Valbo den 29 Mars också. :) Hoppas du trycker din bok när den blir klar så man kan få läsa den. :) Kramar till dig

2013-04-25 @ 19:13:19
Postat av: Towie

Spännande, ser fram emot både boken och nya hemsidan ^.^
Men kommer denna bloggen ligga kvar sen ändå? Finns ju sjukt fina minnen här, enda sedan du var typ 14, hehe (: Hoppas den kommer finnas kvar iaf.

2013-04-25 @ 20:22:48
Postat av: Stina

Lycka till med skrivandet YOHIO, jag är säker på att boken kommer bli succé! :D

2013-04-25 @ 20:50:57
Postat av: Jomiis

varför är det reklam på din blogg? det var det ju inte förut :o

2013-04-25 @ 21:03:34
Postat av: Anna I Wont Stop Dreaming <3

Naaaw du är underbar!! Det enda jag typ gör dagdrömmer och lär mig japanska. Vaddå hemsk?? Den är ju super kawaii! (Sorry om jag stavade fel ) jag vet inte om jag får har redan kommit två gånger, en gång i gävle och en gång i trollhättan fast självklart ska jag försöka övertala mamma och pappa <3 ps: snälla jag ber dig! Bli inte som Justin Bieber jag och mina kompisar älskade honom tills han tja det har du kanske redan läst i tidningen... Fast du bestämmer ditt öde förlåt om du blev ledsen det är det sista jg vill göra.. Puss puss! <3

2013-04-25 @ 21:58:04
Postat av: Wilda

Hej världens bästa Yohio! Ville bara säga att jag älskar dig & din musik! Jag har bara en fråga, läser du kommentarerna du får här på din blogg? c: <3

2013-04-25 @ 22:02:05
URL: http://www.yohiofanz.blogg.se
Postat av: Lisa

Superglad är jag för att du kommer till Jönköping :-) !! Äntligen får jag se dig live oxå. Ha det jättebäst !

2013-04-26 @ 05:51:25
Postat av: Angela

Hej! Hur får man snabbt tag på en t-shirt med yohio? Såg att de säljdes i Solna c när du uppträdde där! Är till min tuffa lilla systers dotter som fyller år 6år! Skulle va kul om man kunde köpa någonstans i Sthlm området? Tack på förhand!

2013-04-26 @ 13:31:04
Postat av: Gubb-Robert

Su upp så inte den nya hemsidan och bloggen komkurrerar ihäl varandra. Erik Rapp, kom sågs, sjöng, hördes och försvann. Om länken inte klistrar är adressen erikrapp.se . Ett bra exempel på hur bloggen bär material som borde ha suttit i hemsidan. Bloggen är för kommunikation och inbäddade videofilmer från www.youtube.com . Hemsidan har text som ska vara uppe en längre tid som spelscheman. Sångtexter, eller rent av noter med sångtexter bör finnas som pdf-filer att skriva ut i svartvitt. Det finns A4-fotoplancher som pdf-filer men upplösningen är ganska låg. Slut på min datortid hos biblioteket jag fått att köpa in YOHIOs skiva B.t.B.

2013-04-26 @ 17:58:19
URL: http://www.erikrapp.se
Postat av: Ellen ^^

TACK FINA YOHIO FÖR EN UNDERBAR KONSERT/SIGNERING IDAG I JÖNKÖPING ÄNNU EN GÅNG! JAH BLIR HELT KÄR I DIG!! Du är grym! Det ska du veta! Jag älskar dig! Tack för att du finns snygging! :*<3

2013-04-26 @ 20:25:39
Postat av: Saga :>

SÅKLART JAG KOMMER TILL DIG <3

2013-04-27 @ 07:56:44
Postat av: Julia stenbäck

älskling saknarej sjukt mycke baby bara 139 dar kvar tillsa jag får träffa dig igen baby klart som faan att ja ska kolla på humorgalan ör din bok på svenska ? :)

2013-04-27 @ 08:22:42
Postat av: Emma

när kommer svaren på frågestunden? :(

2013-04-27 @ 15:44:36
URL: http://www.emmaeriica.se
Postat av: Anonym

jag bara älskar din blogg! bästa bloggen någonsin! jag skulle gärna komma till signeringarna men tyvärr bor jag i stockholm:( men skulle bli så sjukt glad om du skulle ha signering i stockholm . 161 dagar tills jag får se dig uppträda längtar ! love you <3

2013-04-27 @ 19:44:49
Postat av: Linda

Hej! Jag älskar att du står upp som du gör! Det hjälper många ska du veta :) Som jag förstått det är du väldigt emot mobbing o liknande. Jag är 39 år och har en son på 10 år som är otroligt utsatt i skolan(han med flera) det är en liten skola med bara 64 elever mitt i den värmländska skogen,jag har lyckats dra ihop ett antal föräldrar,och vi har anmält flera fall till skolinspektionen,och även gjort en gemensam kollektiv anmälan,och nu börjar det blåsa ordentligt...Det var till o med i tidningen häromdan.Jag undrar om du möjligen kan tänka dig att komma ut till skolan och prata/föreläsa om mobbing och utanförskap? Jag förstår om du inte har tid till sånt,men jag vet inte längre vad vi ska ta oss till här,och jag vet att dej skulle de VERKLIGEN lyssna på,alla eleverna både de som är mobbare,och de som är utsatta.Min egen son gråter varje morgon o varje kväll,för han inte vill till skolan - och det gör så fruktansvärt ont i hjärtat på mig och se honom må så dåligt :,( Skulle antagligen bli en förändring över en natt om du kom och pratade med dem. Du verkar vara en underbar människa med båda fötterna på jorden,och skulle du på nåt vis kunna göra ett sådant besök har du förmodligen förändrat flera barns liv i långa loppet :) Mvh; Linda Vennerström

2013-04-28 @ 01:40:37
Postat av: Lisa

Åhh yohio jag älskar dig så hiimla mycket. Jag bara väntar tills den dagen jag får reda på att du ska ha signering i Stockholm. Jag bara drömmer om att få träffa dig! Snälla gör drömmen sann... jag jagar drömmmen som blev sann:) Du har hjälpt mig så himla mycket med stilen och allting är så tacksam för det! Love you <3

2013-04-28 @ 19:17:39
Postat av: Melvin

Hej Yohio!
Jag heter Melvin och är 7 år, jag tycker du är king och bäst!
Jag skulle så gärna vilja ha din autograf, jag var sjuk när du var i Valbo köpcentrum påsk :-(
Är det nått planerat för dig i Gävle eller omkring där snart igen?
Stor kram
PS. det är min mammas mail adress

2013-04-28 @ 19:40:17
Postat av: Louise

Vad jag hittar på... Jag läser andra delen i hungerspelstrillogin, fatta eld. Jag har skitont i magen och tummen. Snittade upp tummen av misstag innan idag. Ska snart sova.

2013-04-28 @ 20:47:43
Postat av: Frida

Hehe blev lite förvånad över att se dig som hallåa i tv4 :P men duktig va du (och söt) ;)

2013-04-28 @ 21:10:35
Postat av: meeaa

hej !! såg dej nyss på tv4 när du skulle presentera vilket pogram som skulle visas o så. asså du måste bara vara ett underbarn. alla I min familj tycker du e så bra på allt du gör. man blir så glad när man ser dej, man får liksom hopp om att allt e möjligt !!tack för att du e du :)!!

2013-04-28 @ 21:13:38
URL: http://meeaa.devote.se
Postat av: rebecca ^_____^

Du är bäst Yohio, Min förebild ^w^! Verkligen älskar din stil, att du vågar var dig själv å allt! >.< Varje gång jag ser dig på tv/ videos m.m blir jag liksom jätte glad, och tänker på hur bra person du är! Hur många personer du kan göra lyckliga genom att bara var dig själv.
Jag hoppas verkligen att du får flera att förstå att man ska få se ut som man vill!
Lycka till med boken!
och självklart kommer jag kolla på humorgalan ^^! sätt typ alla tv program du varit med :D

2013-04-29 @ 18:49:54
URL: http://bexxiiz.blogg.se
Postat av: <3Yohiolover

Vad heter hemsidan? Jag vill inte missa något<3

2013-04-29 @ 19:56:34
Postat av: Största Yohiofan EVER

Såg dig i Kristianstad, du var asgrym #Du är världens snyggaste, sötataste kille i VÄRLDEN, Justin Bieber och Harry Styles, SLÄNG ER I VÄGGEN!
/Högsta dröm= Träffa dig!

2013-04-29 @ 22:03:18
Postat av: Jaq!<3

Haha, ingen fara med designen! Men usch, Sora är ju så sööt!<3
Klart jag ska se humorgalan! Dock kan jag inte komma på signeringar. Såvida de inte är i Skåne >.< <3

2013-04-30 @ 09:23:04
Postat av: Tuva

Jag kommer och ser dig i Sunsvall på söndag♥

2013-04-30 @ 17:29:54
Postat av: Raven

yohio är en kaktus LOL

2013-04-30 @ 18:02:15
Postat av: Danstjejen

Hej YOHIO!
Jag bara älskar dig och din blogg!! Lycka till med boken!
PS: Jag kommer köpa din bok även om den kostar
100.1000.000kr! DS

2013-04-30 @ 19:49:49
URL: http://livetodans.bloggplatsen.se
Postat av: loveseremedy

Åh, jag längtar verkligen till den 20 september, då du är i Helsingborg!
Men har du signering där med? Puss.
Jag sörjer ett av världens bästa band, Seremedy.
Men är ni vänner fortfarande? Linder spelar ju trummor i Heartbreak Hotel. <3

2013-05-01 @ 08:36:58
Postat av: skit du i de

hur fan kan man se ut som du gör?.
Ta o klipp dig o skaffa ett jobb eller far hem till djungeln o klättra upp i ett träd

2013-05-01 @ 18:31:25
Postat av: Största Yohiofan EVER

Shit vad avundsjuk man kan vara då lilla äckel.
Till: skit du i de
/Av någon som har en HJÄRNA

2013-05-01 @ 20:02:36
Postat av: Emilia

Jag måste bara säga hur mycket jag älskar dig och hur mycket du betyder för mig. Jag träffade dig på signeringen på Gekås Ullared, remember. Inte för att jag tror att du kommer ihåg mig, men jag var hon som sa "förlåt men jag kan typ inte andas" och gav dig en fanart. Det låter som att jag typ är värsta speciell men asså GAH. Jag ville bara att du skulle veta att jag älskar dig så sjukt mycket och att dina låttexter alltid passar perfekt till mitt liv. Ha det bra<33

2013-05-01 @ 21:09:33
Postat av: Emilia

Btw så grät jag när du sjöng, så vackert ;_;

2013-05-01 @ 21:14:12
Postat av: amelia

Din tolkning av Himlen är oskyldigt blå är helt underbart vacker! Höll på drunkna i dina ögon när du framförde den på Humorgalan!

2013-05-01 @ 21:22:58
Postat av: meeaa

men åå vad du var duktig på humorgalan :) så otroligt vackert !!

2013-05-01 @ 22:51:19
URL: http://meeaa.devote.se
Postat av: Televinken

Mycket bra framträdande på humorgalan, men, vilken jävla dubbelmoral!
Först ska man tvinga ungar att behöva köpa skivan för dyra pengar för att få en autograf, sen ska man uppträda på en gala för att hjälpa världens barn. Eller har ni tvingat hela TV4 att köpa alla kvarvarande skivor för att ni skulle ställa upp på detta?
Hur skulle det vara om ni blev lite konsekventa i ert agerande!

2013-05-02 @ 11:47:32
Postat av: mira yohios största fan

hej vad heter yohios hemsida har letat och letat men hittar ej

2013-05-02 @ 19:39:39
Postat av: <3Yohiolover

Oh, hur kan du vara så himla bäst?! Du är ju bäst! Jag har sett att du skriver en bok, den ska jag köpa!!! När den kommer ut. På engelskan skrev vi om våra idoler, jag skrev om dig. Jag tycker att du är så cool! Jag har alltid dina låtar i huvudet så jag tror att mina kompisar är nååågot irriterade för att jag går och sjunger först: sakuuuraaa..... Och sen en en minut senare: every time i look inte your eyes.... Hehe.... Coolt att du har en undulat. Han/hon verkar cool. Också här kommer lite frågor: vad heter din hemsida? Gillar du hästar (dum fråga jag vet) och kan inte du ha en frågestund på bloggen?

Tack för mig, nu har jag sagt allt som låg på hjärtat.
Hejdå<3

2013-05-03 @ 20:44:03
Postat av: altheajb

du sjöng asavackert på humorgalan! (・ω・)ノ du är en underbar person och jag är så glad att du finns ^^ okej, detdär var rätt cheesy.. men det är sant.. lav ju ♡ ^^

2013-05-04 @ 11:14:41
Postat av: Gubb-Robert

Ska en artist vara populär måste artisten vara ute på turné och på en turné finns alltför lite tid att skapa nya låtar. När artisten inte är på turné blir artisten bortglömd då andra artister är ute på turné. Köpcentra är rättvisast och når de yngsta fansen. Men är stökigt och några kommer i kläm. Enda sättet att tjäna pengar är att sälja skivan. Jag ser kravet på skivköp för autograf som ett sätt att komma ur den svåra situationen att det är omöjligt att skriva autografer åt alla. Fotas med artisten och autograf måste kåsta stålar om ni vill ha YOHIO till ett köpcenter nära er.

2013-05-04 @ 13:37:16
Postat av: Louise

Tack för att du medverkade på Karlstad-dagarna. Min son var lyrisk och dansade i extas till din skiva hela kvällen :)

2013-05-04 @ 20:52:23
Postat av: yohio ÄGER!!!<3

Vad jag gör? Ja du,jag är inne på Skype och SVT.se för att kolla på din dokumentär(har sett del 1-3 typ 35 gånger nu. XD). Btw,såg på Humorgalan på TV och jag började gråta Niagara fallet när du sjöng "Himlen är oskyldigt blå".Mitt hjärta stannade och jag andades inte längre efter det. ;___; <33 JAG ÄLSKAR DIG! Älskar Sora också!! :-* :--) Sov söt nu! Vi ses i sommar på Gröna Lund och sen i september på Annexet.

2013-05-04 @ 23:22:06
URL: http://YohioandSeremedy.devote.se
Postat av: Kimbo

Tack för senast! 3 timmars mys är livet det! Hoppas vi kan mysa snart igen! :-)

Pöss hajj!

2013-05-05 @ 12:12:05
Postat av: Moa

I love you YOHIO.....och jag skulle verkligen göra allt för att få träffa dig men om du kanske får nån tid över så kan du väl kika förbi i Gällivare det skulle vara sååå sött av dig för jag verkligen älskar dig. Det skulle varit den bästa dagen i mitt liv om jag fick träffa dig bokstavligen<3 puss puss på dig<3<3<3

2013-05-05 @ 15:49:12
URL: http://iyohio.blogg.se
Postat av: Elin

lycka till med boken!!! :D vad heter din hemsida?! puss <33

2013-05-05 @ 17:31:32
Postat av: yohio ÄGER!!!<3

Till alla er som frågar vad Yohios nya hemsida kommer heta: Yohio.se !!! :) Kolla URL/Bloggadress under detta inlägg!!

2013-05-05 @ 19:01:25
URL: http://Yohio.se
Postat av: Maja

Jag kommer och ser dig 5 oktober hoppas att det blir singnjering då!❤

2013-05-06 @ 22:15:25
Postat av: Gubb-Robert

Nu i Stockholm City så blommar körsbärsträden i Kungsträdgården. Om YOHIO gör ett blixtbesök under maj månad så bör han absolut låta sig fotograferas invid nyutslagna körsbärsblommor. Bra med låten på svenska. Jag tycker det är samma sak. Yohio sjunger på japanska då japanerna inte är intresserade att lära sig engelska. I Sverige är det unga personer som inte lärt sig engelskan som lyssnar på YOHIOs svenska låt extra mycket. Egentligen borde alla YOHIOs skivor ges ut på japanska, svenska och engelska. Då YOHIOs fans är så unga så är köpcentrum bättre än konsertlokaler med inträde. Den unge som inte kan köpa skiva och därmed få en autograf kan ändå höra YOHIOs uppträdande i köpcentrat. Samma unge som inte kan köpa skivan skulle inte heller ha råd att köpa biljett till konserten.

2013-05-07 @ 07:12:19
Postat av: alice

hej! jag gillar din musik. du skulle ha vunnit istället för Robin Stjernberg. Kram!

2013-05-07 @ 16:05:33
Postat av: my

men jag älskar din blogg i alla fall,kram kram

2013-05-07 @ 23:05:16
Postat av: Loreen - Fanblogg ♥

Hej! Kolla gärna in min fanblogg om sångerskan Loreen Talhaoui. Du hittar den på Http://Loreen.blogg.se. Kram! ♥

2013-05-08 @ 13:05:59
URL: http://loreen.blogg.se
Postat av: Gubb-Robert

Hemsidan? Jag föreslår att i den kommande hemsidan finns en gästbok enbart för vuxna. Som det är nu verkar alla mina textgrannar vara under 18 år.

2013-05-08 @ 14:32:05
Postat av: Wilma

Vad ska man göra om man är mobbad för man gillar dig.
Nesttan alla i min Klas är jete elaka mot mig vad ska jag göra

2013-05-08 @ 16:03:43
Postat av: 65 årig farmor/mormor

Har nyligen kollat de fyra avsnitten på SVT Play om Dig. Vilken fantastisk förebild Du är för alla barn och ungdomar - det finns hopp här i världen om fler är som Du.

2013-05-08 @ 21:09:02
Postat av: Louise H

I min skola har man varje år en brännbolltävling, sjätteklassarna mot lärarna. Spelarna ska klä ut sig och jag har bestämmt att klä ut mig i något visual kei aktigt. Så jag har två frågor. 1. Vilken typ av kläder har man? Säckiga eller tajta? Korta eller långa? 2. Hur går sminkningen till?

2013-05-10 @ 20:10:42
Postat av: Gubb-Robert

Prova att själv skriva ditt namn i en timme. YOHIO måste göra det hela tiden var dag. Dessutom måste köpcentraturnén gå ihop ekonomiskt. Därför måste YOHIO ta betalt genom att endast den som köpt skivan får en autograf. Vidare anser jag att bli fotograferad tillsammans med YOHIO också borde kosta en slant för varje person som är med på bilden tillsammans med YOHIO. 20 kronor styck? Alternativet vore att YOHIO gör vanliga betalkonserter och det kan gå över ett år eller ännu mer innan nästa spelning i samma lokal. Dessutom finns det fler köpcentra än konsertlokaler. Tänk pengar. De måste vara med om YOHIO ska kunna besöka olika köpcentra. Ett centrum, flera centra. Närmare er kan han inte komma er. Min åsikt om pengar är att barnet ska få hela barnbidraget själv. Men då ska barnet själv spara och betala alla sina klädinköp. Det räcker med LEVIS Jeans och en tröja med något tryck. Prova långrock på vintern. Bojkotta päls och läder i alla former.

2013-05-11 @ 13:18:18
Postat av: alex

Heeeejj YOHIO!!! har just kommit hrm från din konsär i Grebestad. Du var såå bääääst!!! Jätteeebraa!!!!! <333

2013-05-11 @ 18:18:04
Postat av: ''Naruko''

Kul *-*, Vad heter boken du skriver? och vad handlar den om? :3

2013-05-12 @ 14:05:08
Postat av: Gubb-Robert

Nu på lördag är det "EM i sång" i Malmö. Jag har inte ändrat åsikt sen Melodifestivalfinalen. Det var bra att det var utlänska jurygrupper. Dessa förhindrade att YOHIO råkade ut för ett röstfiasko nu på lördag, för det hade varit YOHIO som vunnit överlägset i Melodifestivalen om det bara varit svenska röster. Men vad skulle det varit för glädje om resten av Europa hade röstat(lågt)som de inbjudna europeska jurygrupperna gjorde i Melodifestivalfinalen? Därför är jag för de internationella jurygrupperna även i den Svenska Melodifestivalen. YOHIO måste absolut sända in ett nytt bidrag till Melodifestivalen år 2014.

2013-05-15 @ 15:15:01
Postat av: Amanda Persson - kampen mot mobbning

Grym version på humorgalan, mäktigt! :-)

2013-05-15 @ 19:54:29
URL: http://perssonamanda.webblogg.se
Postat av: Emma Vidmark

Naw...puss på dej med
Längtar till på lördag tills jag får se ditt vackra ansikte igen!
Du är mitt allt!<3<3<333

2013-05-15 @ 21:31:14
Postat av: Hanna Liljekvist

Eurovision kommer jag INTE missa, jag kommer titta när du kommer o går, men fan heller att jag tittar på Robins uppträdande😂 Jag älskar dig yohio du e världens bästa kille, hoppas vi ses igen❤❤

2013-05-17 @ 07:13:20
Postat av: Anonym

Hej YOHIO! Jag undrar hur lång du är, det skulle vara kul att veta, hihi ^^

2013-06-15 @ 22:31:05
Postat av: Slops

Hej Yohio! Jag har en knasig fråga. När folk ställer en fråga så svarar du aldrig på frågorna. Jag vet att du inte har den tiden. Men känns det inte fel när dom på typ instagram skriver tacksam för svar. Så får dom inget svar.
.PS. Tacksam för svar
M.V.H Slops
.PPS. Jag förventar mig ingenting;-)
.DS.

2013-06-16 @ 21:39:23
URL: http://Slops.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0