Promoweek Tokyo.

God afton.

Nu har jag kommit hem från min promotionvecka i Japan.
Jag bodde på ett känt lyxhotell där bland annat The Beatles har bott förut. Det var hur lyxigt
som helst! Frukosten kostade ungefär 300:-, men inte jag som betalar, hehe.


Schemat var helt sjukt, måste jag säga. Men det var helt klart värt det!
Jag hade intervjuer i tidningar som Fool's Mate, Arena 37°, Young Guitar Magazine,
Gekkayo, JUNON, etc etc.

Gjorde även intervjuer/comments till: Barks Web, HMV Online, etc etc.
Det är för mycket för att lista alla intervjuer jag gjorde, så jag tog bara några.. (^_^;)



Det blev även lite radiointervjuer och TV-appearences. Var med i ett av Japans äldsta
och största TV-program kallat "Waratte iitomo!", vilket är en väldigt, väldigt stor grej.
Bland annat GACKT har bara varit med i det kanske 2 gånger under hela sin karriär.
Riktigt stort alltså! De hade till och med gjort en stor panel med mig på, utan att jag visste det.


Jag blev riktigt överraskad när jag kom in i logen, haha! TV-studion är lokaliserad i "Studio ALTA" mitt i
Shinjuku, så när jag klev ur mini-vanen var det massor med folk som var utanför. Snacka om utstirrad!
Men det var riktigt roligt faktiskt. Det var det första jag gjorde på morgonen, sedan bar det av mot stället
jag skulle spela på. Detta var alltså Torsdagen den 9:e.


Dagarna innan bestod bara av intervjuer och liknande.
Jag var alltid sminkad och fixad, hade bland annat HIZAKI's make-up & hair artist en dag.
Blev nämligen fotad för de flesta tidningarna, därav sminket och kläderna.



Vad tycker ni om min nya klänning? ♥

Showcase-spelningen var väldigt rolig. Det var första gången jag spelade live som frontman,
så det var något speciellt för mig. Det kom över 350 pers! Riktigt, riktigt kul.
Jag har bara sjungit live en gång förut, och det var på
Seremedy's Oneman i Oktober förra året. Då sjung jag "Without Wings ~空と約束した~" för
första gången, som är det näst-sista spåret på "REACH the SKY".

Jag hade ett back-up band på spelningen, och såhär såg vi ut:


Från vänster: Yu-ichi (AUBE), YOHIO, BARU (DuelJewel), Yo (Matenrou Opera)


Yu-ichi & YOHIO


YOHIO & Yo

De var väldigt trevliga, och duktiga musiker för den delen! Vi hade mycket roligt. (^_^;)
Ser fram emot att träffa dem igen nästa gång~!

Direkt efter spelningen hade vi en liten middag med alla som medverkat under veckan.
Riktigt mysig stämning, satt och pratade med Yu-ichi för det mesta. Vi löjlar oss rätt mycket, haha.

När nu alla skulle åka hem till sig, åkte jag till STAR☆CAFE för att träffa KENZI och några andra.
De var på spelningen, men följde inte med på middagen. Så jag åkte dit.

Min och KENZI's hand. Vi mumsade i oss Koala-kex, haha.

Dagen efter åkte jag hem till Sverige. That's it!

Puss puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

awesome

Det är sjukt kul att läsa dina bloggar, fortsätt blogga!

Om nyheter och sådant här, satt och skakade av glädje när jag läste inlägget :D

2012-02-17 @ 17:31:49
Postat av: NATSUKO-CHAN

Lycka till och hoppas du har haft kul i Japan ^-^

Och din nya klänning är jätte fin :3 Förresten så bloggade jag om dig för några dagar sen x3 http://natsuko.blogg.se/2012/february/yohio.html

2012-02-17 @ 21:30:31
URL: http://natsuko.blogg.se/
Postat av: Koneko

Älskar klänningen den är jätte fin ^^<3

Stort grattis till allt <3



Keep up the fighting spirit and keep smiling ^^



Kraam

koneko

2012-02-17 @ 21:35:40
URL: http://animeamandas.blogg.se/
Postat av: victoria

Gud vilken söt klänning!~^^

Det är otroligt vad seremedy och din egna karriär har fått fart det senaste halvåret!:)

Alltså...wow :o

Jag blir inspirerad till att satsa hårdare med mitt musicerande (vilket är tvärflöjt)

Du har verkligen bevisat att med vilja,motivation och träning kan du uppnå dina drömmar. Jag tycker man kan se dig som förebild i musikaliskt utvecklande. Keep up the good work and reach for the sky!

/Victoria

2012-02-18 @ 02:38:48
Postat av: Ingvild Aurlund

Fantastisk! Det er så utrolig å lese om hvordan du atr deg fram i Japan! Håper du skal ha flere solokonserter igjen^^ Lykke til videre!! :D Klem <3

2012-02-18 @ 13:10:12
Postat av: Anonym

Jag är så glad för din skull!<3

Nu ser jag verkligen att du har varit mkt

upptagen och jobbar hårt

2012-03-05 @ 17:34:45
Postat av: sandra

kommer du ha klänning på melodifestivalen i år??? snälla ha inte de du är cool utan de..men ta nåt som lockar alla tjejer M.V.H sandra blomberg ♥♥♥

2012-12-25 @ 19:13:34
Postat av: sandra

du är så cool snälla vinn melodifestivalen jag röstar på dig jag lovar kram sandra blomberg

2012-12-26 @ 18:04:56
Postat av: yohio ÄGER!!!<3

För det första så måste du ha din klänning på mello 2013!!
För det andra så måste du vinna Melodifestivalen 2013!!Jag kommer rösta på dig jätte många gånger,om du går vidare i Eurovision så kommer det vara svårt för mig för man kan inte rösta på dig om man bor i sverige.Det är den enda regeln jag haar med Eurovision!!!!!:(

2012-12-28 @ 00:25:37
Postat av: yohio ÄGER!!!<3

hatar skulle det stå vid sista meningen!!*

2012-12-28 @ 00:26:53
Postat av: sandra

men oh my god vad söt och snygg du är jag vill ha din autograf!
jag bara älskar dig.
jag har dig som skärmsläkare på min mobil♥♥♥ kan du spela i sommar på malmamarknaden Kram sandra

2013-01-02 @ 12:52:56
Postat av: Raven

a gray day in a gray world of the 2013th. yohio you're not a bad person. but you are like many other a misfit ...... P.S have a nica day

2013-01-04 @ 13:46:46
Postat av: Ida

YOHIO, jag älskar dig så mycket. Du är min förebild. Puss, älskar dig. Peace<3

2013-02-02 @ 21:44:31
Postat av: Mistelle

älskar dej du är så snygg! & perfekt *.*

pusspuss :*

2013-02-03 @ 03:23:43
Postat av: Yohio ä skit bra!!

My gush du är snygg,söt typ bäst omg jag gråter glädje tårar när du sjunger!! You are the swdish Mickael Jackson!! ♥♥♥ dig!!

2013-02-04 @ 19:50:10
Postat av: Yohio ä skit bra!!

(swedish menar jag)

2013-02-04 @ 19:51:40
Postat av: Anonym

Jag älskar din musik förresten enda sen jag började gilla din musik har jag börjat vara mig skälv

Tack du är toppen

2013-02-04 @ 19:54:00
Postat av: Anonym <3

Du är min största idol har alltid älskat dig söt ny klänning förresten!!!
Du är så bra hoppas du viner hela melodifestivalen puss och kram

2013-02-04 @ 20:34:37
Postat av: Anonym

Du är då himla snygg jag älskar dig
Fortsät att blogga jag älskar att läsa dina bloggar

Kram ps:önska jag hade din autograf 😘

2013-02-04 @ 21:06:13
Postat av: Emma

Du jag älskar dig du är värdens bästa kille ever kan du spela i Stockholm någon dag ska se dej på molodifestivalen jiiipppiiii
Hoppas du viner älskar din nya klänning så söt
Puss och kram

Ps: jag vill ha din autograf

2013-02-05 @ 06:28:47
Postat av: Anonym

Hoppas du viner melodifestivalen
Är du bra på matte?

Ps:vill ha din autograf

2013-02-05 @ 09:38:33
Postat av: Engla

Yohio du äger jag och min BFF älskar dig på rasterna lysnar vi på din musik och när du är på tv så tittar jag!!!! Jag har dig som bakgrunds bild och jag älskar din klänning.

Jag älskar dig ska karnse komma på melodifestivalen och se dig
Puss och kram

2013-02-05 @ 15:27:19
Postat av: zab

du är bäst kommer stötta dig under melodi festivalen

hoppas du vinner :)

2013-02-05 @ 18:58:13
Postat av: Anonym

I love you 😻

2013-02-05 @ 20:55:28
Postat av: hanna

du är så söööt

2013-02-06 @ 15:33:54
Postat av: Daria

Hoppas du vinner melodifestivalen 2013
Ps: jag tycker du är världens bästa sångare
Och jag älskar din låt heartbreak hotel 😍😍
Jag röstar på dig!! Du ska vinna!!!!! Du är också den finaste killen och tjejen.😃😃😀

2013-02-06 @ 15:51:54
Postat av: Daria

Om du undrar vem som är Englas BFF så är det jag


Hon skrev kommentaren

2013-02-06 @ 15:53:40
Postat av: Moa ditt största fan

hej YOHIO din kläning va jättefin ju <3<3<3<3
älskar dig så mycket röstade masa på dig på melodifestivalen du va jätte bra med din låt:
Heart BreakHotel
hoppas du vinner hela melo älskar dig mvh Moa


många pussar och kramar <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<

2013-02-07 @ 14:32:35
Postat av: Yohio

Aww söt pandamobil undrar sjukt mycket om du kommer spela i södra sandby nån gång? vill sjukt gärna se dig spela och sjunga

2013-02-10 @ 16:51:15
Postat av: hanna

yohio du är så söööt och jag skulle göra allting för att träffa dig jag är ditt största fan jag är 11 år och redan börjat med lite japanska och vill börja spela elgittar men vi har inte råd med det :(

2013-03-05 @ 17:24:43
Postat av: hanna

私はあなたを愛してyohio

2013-03-05 @ 17:26:54
Postat av: Jaq!<3

Älskar den klänningen!❤❤❤❤❤❤❤❤

2013-03-07 @ 14:24:54
Postat av: Sara <3

Du är jätte söt Yohio! Jag tycker om din klänning :* Den är jätte snygg och söt :* <3 <3 <3 <3 I love you Yohio! Vill träffa dig. Jag kan göra vad som helst för att bara träffa dig! Jag spelar Gitarr och Elgitarr. Kan lite Japanska just nu haha och Jag älskar dig så jävla mycket sötis!! Kommer du komma till Göteborg nån gång? Vill gärna träffa dig!! <3 ;** Mvh -Sara :* <3

2013-08-18 @ 19:27:26
Postat av: ebba

vad du är söt yohio jag har aldrig sett en son söt kille som du och jag älskar din röst yohio och lycka till med den nya japanska cd yohio jag ser i fram i mot näf den kommer ut då ska jag lysna på den och den är säkert jätte jätte vacker yohio så ha en bra dag

2014-09-07 @ 11:37:17
Postat av: Brightest LEd Flashlights

see here for the top bright led Flashlights available


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0